۱۱ شهریور ۱۴۰۳

نکات مراقبتی ضروری برای کارمندان اداری که از مانیتورهای Ergonomic Business ال‌جی استفاده می‌کنند

توجه: این مقاله صرفاً جنبه اطلاع رسانی دارد و توصیه‌های پزشکی ارائه نمی‌کند. در نظر داشته باشید که این نکات جایگزین تشخیص حرفه‌ای پزشک یا درمان بیماری نیست.

با افزایش مدت زمان صرف شده در پشت رایانه‌های شخصی و مانیتورها، نگرانی‌ها درباره سلامتی ناشی از تنظیمات ارگونومیک ضعیف مانند خستگی چشم، درد مچ دست، سردرد، گردن درد و موارد دیگر نیز افزایش می‌یابد. یک مطالعه نشان می‌دهد که تا ۶۳ درصد از کارمندان از گردن درد رنج می‌برند و همین نیز جلوی آن‌ها را از دستیابی به اوج عملکرد و حفظ انگیزه در طول روز کاری باز می‌دارد. برای مقابله با این مشکلات نیز افرادی که برای مدت طولانی از مانیتور استفاده می‌کنند، باید اقدامات پیشگیرانه را برای حفظ سلامت خودشان اتخاذ کنند. در اینجا برخی از روش‌های بهداشتی مراقبتی وجود دارد که باید در طول استفاده طولانی مدت از مانیتور به خاطر داشته باشید.

۱. مانتیور را در سطح چشم قرار بدهید

برای جلوگیری از مشکلاتی مانند گردن درد و سردرد، تراز کردن مانیتور در سطح چشم ضروری است. مانیتورهای سنتی معمولاً کارمندان را ملزم می‌کنند تا خود را در محیط کاری ثابتی وفق بدهند اما با پایه‌های قابل تنظیم، کاربران می‌توانند اندازه و زاویه مانیتور را تغییر بدهند، حالتی خنثی ایجاد کنند و درد را در ساعات طولانی کار کاهش بدهند. مانیتورهایی با پایه‌های ارگونومیک مانند مانیتورهای تجاری ال‌جی عملکردهای داخلی قابل تنظیمی مانند شیب، چرخش و چرخش ۹۰ درجه را برای محیط کاری انعطاف‌پذیرتر و راحت‌تر ارائه می‌دهند.

۲. فاصله دید بهینه را حفظ کنید

فضای محدود دسکتاپ اغلب کارمندان را مجبور می‌کند تا در موقعیتی بسیار نزدیک به مانیتور بنشینند و در نتیجه باعث خستگی چشم و خستگی گردن می‌شود. برای کمک به حفظ فاصله دید بهینه که معمولاً به اندازه یک بازو است، مانیتورهای تجاری ال‌جی دارای پایه باریک و ماژول برق یکپارچه هستند. این طراحی ساده باعث صرفه‌جویی در فضا، سازماندهی بیشتر ایستگاه‌های کاری و پشتیبانی از شیوه‎‌های ارگونومیک بهتر می‌شود.

۳. تنظیمات صفحه را بررسی کنید

برای محافظت از سلامت چشم، تنظیمات مانیتور قابل تنظیم و حالت‎‌های طراحی شده خاص برای افرادی که بیشتر از صفحه نمایش استفاده می‌کنند، در دسترس است. به‌عنوان مثال، حالت Reader Mode در مانیتورهای تجاری ال‌جی دمای رنگ صفحه را تغییر می‌دهد تا نور آبی را کاهش بدهد و خوانایی را افزایش بدهد تا فشار کمتری به چشم در زمان استفاده طولانی مدت وارد شود.

۴. استفاده از مانیتورهای ارگونومیک

برای محیط‌هایی که فاقد تجهیزات ارگونومیک هستند، مانیتورهای اداری با طراحی بصری می‌توانند به طور قابل توجهی رفاه فیزیکی و بهره‌وری را افزایش بدهند. به دنبال این روند نیز ال‌جی مانیتور تجاری ارگونومیک جدیدی را به محصولات خودش اضافه می‌کند که اولویت‌های فردی را با طیف گسترده‌ای از نسبت‌ها و وضوح تصویر از فوق عریض و UHD تا QHD و FHD تأمین می‌کند.

سری جدی مانیتورهای تجاری ال‌جی با طراحی تمیز و چیدمان ارگونومیک تجربه کار در دفتر را به طور مؤثر افزایش می‎‌دهد، بهره‌وری را زیاد می‌کند و راحتی را برای کارمندان افزایش می‌دهد که باعث می‌شود تا آن‌ها از کار در محیطی جذاب و سالم لذت ببرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید