۲۸ شهریور ۱۴۰۳

ال‌جی نمایشگرهای کشسانی خودش را در Seoul Fashion Week به نمایش گذاشت

ال‌جی دیسپلی که شرکتی پیشرو در زمینه فناوری‌های نمایشگر در جهان است، چندی پیش نمایشگرهای کشسانی خودش را در یکی از مهیج‌ترین رویدادهای مد جهان به نمایش گذاشت، نمایشگرهایی که می‌توانند کشیده و تا شوند و تاب بخورند.

این نمایشگرهای پیشگامانه بخشی از مفاهیم لباس و کیف هستند که در هفته مد سئول (Seoul Fashion Week) در Dongdaemun Design Plaza به نمایش گذاشته شده بود.

حضور این نمایشگرها در هفته مد سئول نقطه عطف دیگری برای شرکت ال‌جی دیسپلی بود، آن هم پس از اینکه این شرکت در سال ۲۰۲۲ میلادی اولین نمونه از نمایشگرهای کشسانی را در اندازه‌های ۱۲ تا ۱۴ اینچی رونمایی کرد، نمایشگرهایی که وضوح بالای 100ppi در سطح یک مانیتور معمولی داشتند و از طیف رنگی کاملی برخوردار بودند.

نمایشگرهای کشسانی این شرکت اجازه می‌دهند تا طرح‌ها و رنگ‌ها از لحظه‌ای به لحظه دیگر تغییر کند و این نمایشگرها در جلوی لباس‌ها، آستین‌ها و کیف‌های ساخته شده توسط طراحان برجسته کره‌ای یون هی پارک و چونگ چونگ لی به کار گرفته شدند. این لباس‌های مفهومی نیز توسط مدل‌ها به نمایش گذاشته شدند.

یون هی پارک در همین رابطه بیان کرده:

«ما توانستیم مفاهیم مد مدرن و آینده محوری را با مواد جدیدی طراحی کنیم که قبلاً وجود نداشتند. نمایشگرهای کشسانی یک پارادایم جدید را به دنیای مد آوردند.»

نمایشگرهای کشسانی نه تنها نازک و سبک وزن هستند بلکه می‌توانند در سطوح نامنظمی همچون لباس و پوست مورد استفاده قرار بگیرند. از همین رو، این نمایشگرها نه تنها به طور گسترده در صنایع مختلفی مانند مد، پوشیدنی‌ها و حمل و نقل قابل استفاده هستند بلکه می‌توانند در زندگی روزمره نیز به کار گرفته شوند و در دستگاه‌های فناوری اطلاعاتی استفاده شوند که به راحتی مانند لباس پوشیده شوند یا اینکه به بدن متصل شوند.

سو یانگ یون معاون اجرایی شرکت ال‌جی دیسپلی در همین راستا بیان کرده:

«با تکمیل موفقیت‌آمیز پروژه ملی نمایشگر انعطاف‌پذیر و کشسانی، رقابت‌پذیری فناوری نمایشگر کره به سطح بالاتری ارتقا داده می‌شود و ما به توسعه محصولاتی ادامه می‌دهیم که ارزش مشتری متفاوتی را ارائه کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید