۲۶ مهر ۱۴۰۳

پنل‌های لپ‌تاپ ال‌جی دیسپلی گواهی کاهش انتشار کربن را کسب کردند

ال‌جی دیسپلی مبتکر پیشرو در فناوری‌های نمایشگر در جهان، امروز اعلام کرد که پنل‌های لپ‌تاپ ۱۴ اینچی رده بالای خودش توانسته گواهینامه کاهش انتشار کربن را دریافت کنند و دارای مواد زیستی هستند.

این شرکت تأیید کرده که این پنل‌ها اولین نمایشگرهایی هستند که گواهی کاهش کربن محصول (PCR) را از سازمان TUV Rheinland دریافت می‌کنند که یک سازمان مستقل جهانی تست، بازرسی و صدور گواهینامه است.

این شناخت بر مشارکت فعال ال‌جی دیسپلی در تلاش‌های جهانی کاهش کربن و پاسخ فعال آن به تقاضای روبه‌رشد برای محصولات سازگار با محیط زیست تأکید دارد.

این شرکت انتشار گاز کربن تولید شده از طریق تولید، استفاده و دفع پنل‌های لپ‌تاپ ۱۴ اینچی خودش را در حدود ۸ درصد کم کرده است. این شرکت با معرفی تعدادی فناوری جدید از جمله گسترش استفاده از اجزای سازگار با محیط زیست، افزایش یکپارچگی مدار از طریق پردازش ریز برای افزایش بهره‌وری انرژی و توسعه الگوریتم‌های کم مصرف به این مهم دست پیدا کرده است.

علاوه بر این، ال‌جی دیسپلی تأییدیه ادعای زیست محیطی (ECV) را از سازمان علمی ایمنی جهانی UL Solutions برای پنل‌های زیستی خودش دریافت کرده است. ECV به محصولاتی اعطا می‌شد که ادعای زیست محیطی آن‌ها همچون موارد مربوط به قطعات قابل بازیافت یا مواد خطرناک تأیید شده است.

این شرکت به دلیل افزایش سازگاری با محیط زیست در پنل‌های لپ‌تاپ ۱۴ اینچی خودش با استفاده از محصولات جانبی نیشکر دور ریخته شده برای ترکیب بیشتر قطعات پلاستیکی زیست تخریب‌پذیر شناخته شد.

از سال ۲۰۲۱ میلادی، ال‌جی دیسپلی محصولات سازگار با محیط زیست را با استفاده از روش ارزیابی چرخه عمر محصول (LCA) توسعه داده است که به طور جامع تمام اثرات زیست محیطی در چرخه عمر محصول را ارزیابی می‌کند. همین نیز شرکت را قادر می‌سازد تا استفاده از مواد و قطعات را کاهش بدهد، انتشار گازهای گلخانه‌ای را کم کند و از مصرف انرژی در طول تولید بکاهد؛ و محصولاتی تولید کند که انرژی کمتری مصرف می‌کنند و در مرحله دفع ضایعات کمتری دارند.

جئونگ کی پارک رئیس گروه توسعه نمایشگر در شرکت ال‌جی دیسپلی بیان کرده:

«ما به ارائه ارزش متمایز به مشتریانی ادامه خواهیم داد که خواهان محصولاتی هستند که هم عملکرد فوق‌العاده‌ای مانند وضوح بالا و نرخ تازه‌سازی بالا و هم عوامل سازگار با محیط زیست را ارائه می‌دهند و همچنان به رهبری بازار پنل‌های فناوری اطلاعات با کیفیت بالا ادامه خواهیم داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید