۱۶ مهر ۱۴۰۳

کمپین Life’s Good ال‌جی با نیویورک یانکیز

نیویورک یانکیز

عملی کردن کلمات یکی از اجزای مهم شعار Life’s Good ال‌جی است. این مورد خودش را در طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها در ایالات متحده نشان داده است و اخیراً نیز به‌عنوان بخشی از شراکت ال‌جی الکترونیکس آمریکا با تیم نیویورک یانکیز بوده، تیمی که یکی از شناخته شده‌ترین و موفق‌ترین‌ها در دنیای ورزش به شمار می‌رود.

برند LG OLED به‌عنوان «شریک تلویزیونی رسمی نیویورک یانکیز» در سراسر استادیوم نمادین یانکی جای گرفته است. اخیراً، ال‌جی شراکت خودش را گسترش داده است تا یک مؤلفه مرتبط با علت را شامل شود که به نفع جامعه اطراف استادیوم باشد. این تلاش نیز حمایت از نوسازی Elston Gene Howard Field است که در آن طرف خیابان از استادیوم فعلی یانکی در محل استادیوم اصلی یانکی قرار دارد. کمک ۵۰۰۰۰ دلاری ال‌جی به ارتقای سه میدان در این مکان کمک می‌کند که توسط جامعه برانکس و برنامه Summer Night Lights یانکیز استفاده می‌شود.

در طی مراسمی در ورزشگاه یانکی قبل از بازی یانکیکز در مقابل رد ساکس در ۱۲ سپتامبر، مدیر عامل ال‌جی آمریکا یعنی کریس جونگ چکی را به کمیسر NYC Parks Bronx Borough یعنی جسینیا آپونت و مدیر پارک‌های اداری و تفریحی یعنی کلینتون جانسون ارائه کرد.

مدیر عامل ال‌جی آمریکا یعنی کریس جونگ بیان کرده:

«ما به سرمایه‌گذاری در جوامعی که در آن زندگی و کار می‌کنیم، اعتقاد داریم. این همکاری با نیویوک یانکیز ما را قادر می‌سازد تا این زمینه‌ها را به نفع جوانان شهر نیویورک بهبود بدهیم. ایجاد محیطی که در آن کودکان بتوانند از تجربیات مثبت لذت ببرند، به اطمینان از «زندگی خوب است» در جامعه کمک می‌کند و دارایی فوق‌العاده برای رشد و توسعه آن‌ها فراهم می‌کند.»

برایان اسمیت معاون ارشد یانیکز در بخش روابط شرکت و جامعه گفته:

«ال‌جی شریک فوق‌العاده‌ای بوده است و آن‌ها از همان روحیه آینده‌نگرانه و مشارکتی نسبت به جامعه برانکس استفاده می‌کنند که در طول سال به طور گسترده از Elston Gene Howard Field بهره می‌برند. این کمک مالی تأثیر مثبتی بر هزاران نفر از ساکنان برانکس خواهد گذاشت که برای ورزش، تفریح و ورزش‌های تیمی به پارک متکی هستند از جمله کودکانی که در برنامه Summer Night Lights یانکیز شرکت می‌کنند. ما واقعاً از کمک ال‌جی سپاسگزاریم و مشتاقانه منتظر ثمربخشی مزایای اهدایی آن‌ها برای سال‌های آینده هستیم.»

برنامه Summer Night Lights اخیراً دومین فصل خودش را تکمیل کرده و تقریباً به ۳۰۰ کودک و نوجوان اهل برانکس بین ۱۲ تا ۱۸ سال خدمات رسانی کرده است که در سه شنبه و چهارشنبه شب‌ها در سراسر ماه ژوئیه و اوت در بازی‌های بیسبال و سافت‌بال شرکت کردند. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده که جوانان منطقه را درگیر فعالیت‌های تفریحی و ترویج شخصیت در عصرهای تابستانی نگه دارد، زمانی که پیدا کردن فعالیت‌های سازماندهی شده میان هفته برای جوانان دشوار است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید