۰۳ اسفند ۱۳۹۳

فناوری CoreCare در دستگاه‌های تصفیه آب و تصفیه هوای ال‌جی

سیستم منحصربه‌فرد ال‌جی با نام CoreCare یکی از فناوری‌های اختصاصی ال‌جی برای محافظت از سلامت در دنیاست.

در واقع، CoreCare متشکل از سه سیستم مرکزی مجزا در محصولات مرتبط با حفاظت آب و هوا و صدنلی‌های ماساژ ال‌جی است. در مجموع این قابلیت‌ها در کنار هم آسایش، راحتی و سلامتی برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آورده می‌شود.

سیستم CoreCare در دستگاه تصفیه آب ال‌جی ارائه‌دهنده سه ویژگی است: تصفیه ۴ مرحله‌ای، محفظه آب استیل جهت تصفیه هرچه بهتر آب به همراه کیت استریلیزه کننده سازگار با محیط زیست.

محفظه آب استیل در این محصول بر خلاف مخزن های پلاستیکی متداول، از رشد باکتری‌ها جلوگیری نموده و به طرز چشمگیری ناخالصی‌ها را از بین می‌برد. علاوه بر محفظه داخلی، کیت استریلیزه نیز با استفاده از سیستم‌های الکترولیز و یونیزاسیون تا 99.9 درصد آب را تصفیه می‌کند و ناخالصی‌ها را از بین می برد. در این روش از HOCI به جای مواد شیمیایی استفاده می‌شود که به صورت طبیعی آب را الکترولیز و فرایند تصفیه را به صورت کاملاً سالم و بهداشتی انجام می‌دهد.

دستگاه تصفیه هوای ال‌جی نیز دارای سه مزیت اصلی با توجه به ویژگی CoreCare است که شامل سیستم تصفیه منحصر به فرد، کنترل رطوبت بهتر به همراه بالاترین میزان سلامتی است.

در کنار سیستم تصفیه متداول، این محصول مجهز به یک فیلتر آنتی باکتریال است. این فیلتر که شبیه یک صفحه است، با آب پوشانده شده و ذرات مضر را در محفظه آب نگهداری می‌کند. علاوه بر این، درجه رطوبت محیط نیز توسط ایجاد قطرات بسیار ریز آب (تقریباً معادل یک ده‌هزارم میکرومتر) که به میزان قابل توجهی کوچکتر از ویروس‌ها و باکتری‌هاست، کنترل می‌گردد. همچنین این محصول دارای یون نانو پلاسما جهت از بین بردن این ذرات است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید