۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴

قهوه‌ساز هوشمند DUOBO ال‌جی؛ تجربه‌ای شخصی برای نسل جوان

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) از محصول جدید خود با نام دئووبو (DUOBO) رونمایی کرد. این دستگاه قهوه‌ساز با قابلیت استخراج هم‌زمان دو کپسول قهوه و ایجاد طعم‌های متنوع و شخصی‌سازی‌شده، با هدف جذب مشتریان نسل جوان (YG: Young Generation) به بازار عرضه شده است.

DUOBO

DUOBO؛ محصولی از LG Labs برای عاشقان طعم خاص

قهوه‌ساز نسل جدید با تمرکز بر سلیقه فردی

دئووبو، از دل پلتفرم بازاریابی LG Labs بیرون آمده است؛ جایی که ال‌جی ایده‌های نوآورانه خود در قالب محصولات و خدمات جدید را معرفی می‌کند. این قهوه‌ساز دقیقاً برای کسانی طراحی شده که می‌خواهند قهوه‌ای مطابق با سلیقه منحصربه‌فرد خود بنوشند.

ترکیب دو کپسول، تجربه‌ای عمیق‌تر

با استفاده از دو کپسول با طعم و عطر متفاوت، DUOBO قادر است با ترکیب آن‌ها یک نوشیدنی قهوه با عمق، غنا و تعادل طعمی بیشتر ارائه دهد. این نوآوری باعث شد تا این دستگاه در نمایشگاه CES 2024 موفق به دریافت جایزه نوآوری شود.

ویژگی‌های فنی و قابلیت‌های کاربردی

چهار حالت متفاوت برای استخراج قهوه

کاربران می‌توانند بسته به سلیقه خود، یکی از چهار حالت زیر را برای استخراج قهوه انتخاب کنند:

  • اسپرسو تک‌شات
  • اسپرسو دابل‌شات
  • لونگو تک‌شات
  • لونگو دابل‌شات

اپلیکیشن هوشمند؛ سفارشی‌سازی کامل

با اپلیکیشن اختصاصی DUOBO، کاربران می‌توانند برای هر کپسول به صورت مجزا:

  • میزان حجم استخراج را تنظیم کنند
  • دمای استخراج را مشخص نمایند
  • طعم مورد علاقه خود را شخصی‌سازی کنند

همچنین، مجموعه‌ای از دستورهای متنوع تهیه قهوه از سوی باریستاهای حرفه‌ای در این اپ در دسترس است. کاربران پس از امتحان هر دستور، می‌توانند بازخورد ثبت کنند و سیستم بر اساس این بازخوردها، دستورهایی متناسب با سلیقه فردی پیشنهاد می‌دهد.

طراحی خلاقانه و الهام‌گرفته از فضا

از سطح ماه تا میز آشپزخانه

یکی از نقاط قوت DUOBO، طراحی خاص آن است که از سفینه فضایی آپولو ۱۱ الهام گرفته شده است:

  • محفظه استخراج قهوه شبیه به کابین خلبان فضایی طراحی شده
  • پایه دستگاه شبیه به پایه‌های فرود فضاپیما است
  • پَدهای لاستیکی آن، شبیه جای پای فضانوردان روی سطح ماه ساخته شده‌اند

با فشار دکمه‌ای روی پنل کنترل، درِ قسمت استخراج مانند درب سفینه باز می‌شود تا کپسول‌ها درون آن قرار گیرند.

نمایشگر هوشمند ۱۰.۱ اینچی

در قسمت قرارگیری فنجان، یک نمایشگر IPS فول اچ‌دی با اندازه ۱۰.۱ اینچ تعبیه شده که به دستگاه جلوه‌ای آینده‌نگر می‌دهد. این نمایشگر مواردی همچون وضعیت اتصال برق، فرآیند استخراج قهوه، حالت آماده‌به‌کار و سایر اطلاعات را به صورت انیمیشن نمایش می‌دهد. همچنین شخصیت کارتونی اختصاصی DUOBO با نام «کیوبو» (Qbo) در این انیمیشن‌ها ظاهر می‌شود و فضای سرگرم‌کننده‌ای خلق می‌کند.

عرضه عمومی و همکاری با برندهای خاص

DUOBO، از فضای مجازی تا دکوراسیون منزل

این قهوه‌ساز خاص‌پسند با طراحی چشمگیر خود، اکنون از طریق پلتفرم دکوراسیون و خرید اینترنتی «امروزه‌خانه» (오늘의집) قابل خرید است. قیمت این دستگاه ۸۴۰٬۰۰۰ وون کره‌ای اعلام شده است.

هدیه ویژه برای خریداران اولیه

مشتریانی که در اولین مرحله عرضه، این محصول را خریداری کنند، یک ست فنجان قهوه مخصوص DUOBO را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. این ست در همکاری با برند یونانی سبک زندگی yiayia and friends طراحی شده است.

ال‌جی اعلام کرده که برنامه‌هایی برای گسترش کانال‌های فروش این محصول در آینده دارد.

نگاه ال‌جی به آینده بازار نسل جوان

ایجاد تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده برای طرفداران ایده‌های نو

خانم لی هیانگ-یون، مسئول بخش تجربه مشتری HS در ال‌جی، در خصوص این محصول گفت:

«با استفاده از DUOBO، می‌توان تمام فرآیند انتخاب، ساخت و نوشیدن قهوه را متناسب با سلیقه فردی تجربه کرد. هدف ما از این محصول، جذب هرچه بیشتر طرفداران واقعی نوآوری و ایده‌های جدید در بین نسل جوان است.»

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱ نظر

حسین ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ پاسخ

طبق اما گمرک ایران در سال ۱۴۰۳ میزان واردات قهوه با افزایش ۱۰۰ درصدی مواجه شه است امروز تعداد مغازه های فروش قهوه بصورت اماده در سطح شهر بسیار افزایش یافته و حتی دکه های روزنامه فروشی حداقل در منطقه پیروزی تهران انواع قهوه فوری تا اسپرسو که نیاز به دستگاه قهوه ساز دارد را عرضه می کنند در این میان در مورد برندهای چینی نوا و مباشی با قیمت پنج میلیون و پتنصد هزار تومان تا ۸ میلیون تومان بعنوان ارزانترین گزینه های موجود در بازار برای مصرف خانگی که خدمات پس از فروشی ندارد تا برند محبوب دلونگی ایتالیا مونتاژ چین که از کف قیمتی ۱۵ میلیون در بازار موجود و بدلیل پرفروش بودن ان قطعات ان در بازار موجود است بازار ران را در اختیار دارند تا چند سال قبل مصرف عموم مردم قهوه های اماده با شکر یا بدون شکر که بدون توجه به برند ان مردم ان را بعنوان نسکافه می شناسند بیشترین مصرف را داشت اما امروزه به مقتضای سلیقه انواع قهوه در قهوه فذوشی های سطح شهر توزیع می گردد قطعا در صورت ورود محصولات ال جی در صنعت تولید قهوه یبصورت حانگی قطعا با استقبال خوبی در ایران مواجه میشود همانگونه که در شرایط فعلی که محصولات ال جی بدون گارانتی در بازار موجود است در بخش لوازم خانگی و تلوزیون کماکان از فروش بالایی برخوردار است

نظر دهید