۱۰ بهمن ۱۴۰۰

ال‌جی با تلویزیون‌های OLED، تجربه استادیوم AFCON 2021 را به خانه‌ها می‌آورد

صفحه اصلی جدید، کنترل از راه دور جادویی و نحوه عملکرد، بصری‌ترین و لذت‌بخش ترین تجربه کاربری را برای صاحبان تلویزیون‌های OLED ال‌جی به ارمغان می آورد.

پس از مدت ها انتظار، جام ملت‌های آفریقا 2021 (AFCON) سرانجام با یک مراسم افتتاحیه پر زرق و برق در روز یکشنبه، 9 ژانویه، در یائونده آغاز شد. کامرون میزبان سی و سومین دوره این مسابقات شد و 24 کشور از سراسر آفریقا را گرد هم آورد تا برای مدال طلا و جایزه بزرگ به رقابت بپردازند.

در حالی که کشور میزبان، کامرون، و بقیه جهان از COVID-19 بهبود می‌یابند، بسیاری از هواداران فوتبال در آفریقا و فراتر از آن به تماشای بازی‌ها از خانه‌های خود متوسل شده‌اند. به لطف ال‌جی الکترونیکس، بسیاری از آنها اکنون می‌توانند از تجربه استادیوم در تلویزیون‌های OLED خود لذت ببرند.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی، از جمله C1 ،G1 ، CX و تلویزیون OLED رول شونده ال‌جی که اخیراً معرفی شده‌اند، علاقه‌مندی طرفداران را به این مسابقات افزایش داده‌اند.

تلویزیون‌های OLED با کیفیت 4K  و تاریک‌ترین عمق مشکی، تماشای ورزش‌ها را باورنکردنی می‌کنند و وضوح و جزئیات نفس‌گیر را به هر اتاق نشیمن می‌آورد.

آقای چونگ بائه سئوک، مدیرکل بخش تلویزیون در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس آفریقای غربی، می‌گوید: «تلویزیون‌های OLED ال‌جی به شما این حس را می‌دهند که انگار دارید همه رویدادهای ورزشی مهم را به صورت زنده تماشا می‌کنید.»

او اظهار داشت که «نسل سوم پردازنده هوش مصنوعی α9 در تلویزیون‌های OLED ال‌جی، الگوریتم‌های یادگیری عمیق را قادر می‌سازد تا به‌طور خودکار ژانر را شناسایی کرده و به حالت ورزشی تغییر دهند. حرکات، عبارات و اعداد بازیکنان واضح‌تر ظاهر می‌شوند و به نظر می‌رسد که درست در مقابل شما هستند. هر زمان که کانال را تغییر دهید، با یک تجربه صوتی و تصویری شدید احاطه خواهید شد.»

«با هوش مصنوعی، ما توانسته‌ایم به فناوری‌های پیشرفته تصویر و صدا با الهام از سینما دست یابیم زیرا تصویر و صدا را برای تجربه‌ای تماشایی و واقعی‌تر در هر صحنه بهینه می‌کند. حتی تاریک‌ترین صحنه‌ها نیز به لطف 8.3 میلیون پیکسل تلویزیون OLED ال‌جی که می‌توانند روشن، کم‌نور یا کاملاً خاموش شوند، جزئیات تاریکی را آشکار می‌کنند. هرکدام از پیکسل‌ها به ایجاد یک مشکی بی‌نقص کمک کرده و کنتراست بی‌نهایتی را ایجاد می‌کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید