۲۳ اسفند ۱۴۰۱

شستشو و خشک کردن بهتر ظروف با فناوری جدید ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی

شرکت ال‌جی توانسته نوآوری و کارایی بیشتری با جدیدترین مجموعه ماشین‌های ظرفشویی خودش ارائه بدهد. فناوری‌ها و ویژگی‌های QuadWash Pro و همچنین Dynamic Heat Dry سبب شدند تا کنترل ماشین ظرفشویی بسیار بهتر باشد و عملکرد آن نیز در شستشو و خشک کردن ظروف بهبود پیدا کند. ماشین‌های ظرفشویی جدید ال‌جی با مدل‌های LDPM6762، LDPS6762 و همچنین LDTH7972 با انبوهی از پیشرفت‌های مهندسی طراحی شده‌اند تا نوآوری و راحتی تمیز کردن را به شکلی هوشمندانه‌تر به مصرف‌کنندگان ارائه بدهند.

ماشین ظرفشویی‌های جدید ال‌جی با ترکیبی از فناوری‌های QuadWash Pro و Dynamic Dry می‌توانند ظروف را در چرخه زمانی سریع‌تری تمیز و درخشان کنند و این در حالی است که این مدل‌های جدید کارایی بالایی دارند و از لحاظ زمانی موثر هستند.

عملکردی قدرتمند برای تمیزکاری بیشتر

مدل‌های جدید ماشین ظرفشویی ال‌جی که مجهز به QuadWash Pro هستند، می‌توانند سخت‌ترین لکه‌ها و باقیمانده غذا را با سهولت نسبی از بین ببرند. این ماشین‌های ظرفشویی به جت‌های پرفشار مجهز شده‌اند که ۳۸ درصد قدرت تمیزکنندگی بیشتری نسبت به مدل‌های استاندارد LG QuadWash دارند و از زوایای مختلف آب را به روی ظروف اسپری می‌کنند و در عین حال نیز آن‌ها را با بیش از یک میلیون حباب میکروبی خیس می‌کنند تا بقایای مواد غذایی سرسخت را تمیز کنند و تمیزکنندگی بالایی را ارائه بدهند.

مدل LDTH7972 دارای فناوری Dynamic Heat Dry ال‌جی است که برای خشک کردن سریع‌تر و کامل‌تر هوای داغ را در داخل محفظه به چرخش در می‌آورد و همین نیز باعث می‌شود تا ظروف کاملا خشک شوند و بتوان از آن‌ها در همان لحظه برای سرو غذا استفاده کرد. همچنین، نور ال‌ای‌دی داخلی با دو چراغ وان یکپارچه که با باز شدن درب ماشین ظرفشویی روشن می‌شوند، دید بیشتر و بهتری در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند.

مدل LDPS6762 Smart Top Control مجهز به تمام ویژگی‌های مدل LDTH7972 است و علاوه بر آن‌ها نیز چرخه شستشوی یک ساعته را دارد که به مصرف‌کننده‎‌ها اجازه می‌دهد تا بر اساس نیازشان از این محصول استفاده کنند. فناوری نوآورانه ThinQ مجهز به هوش مصنوعی همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت مجازی به لوازم خانگی خود متصل شوند و این ویژگی در این مدل‌های جدید ماشین ظرفشویی نیز اعمال شده است. با استفاده از اپلیکیشن ThinQ، مصرف‌کننده می‌تواند هشدارهای تعمیر و نگهداری مفید را دریافت کند، زمان‌های چرخه باقیمانده را زیر نظر داشته باشد و اعلان‌ها را پس از اتمام یک چرخه دریافت کند و همه این‌ها نیز از طریق تلفن هوشمند یا دستیار صوتی انجام می‌شود.

مدل‌های QuadWash Pro LDPS6762 و LDTH7972 همچنین دارای فناوری 100oC TrueSteam ال‌جی هستند که از جریان بخار برای تمیز کردن قدرتمندتر ظروف استفاده می‌کنند و لکه‌های آب روی ظروف را در حدود ۶۰ درصد کاهش می‌دهند. ماشین‌های ظرفشویی LG QuadWash Pro دارای تأییدیه بنیاد ملی بهداشت هستند و با افزایش دمای چرخه بخار آن به ۶۶ درجه سانتیگراد، باکتری‌های روی ظروف را تا ۹۹.۹ درصد کاهش می‌دهند.

سیستم EasyRack Plus ال‌جی به کاربران این امکان را می‌دهد تا ظروف بیشتری را در ماشین ظرفشویی قرار بدهند، بارهای کمتری را اجرا کنند و تمیز کردن بعد از شام را به حداقل برسانند. با سه تنظیم ارتفاع، قفسه بالایی بدون زحمت و به آرامی قابل تنظیم است تا فضا برای ظروف پایه بلند در بالا یا تابه‌های بزرگ در زیر فراهم شود. فضای داخلی قابل تنظیم انعطاف‌پذیری بیشتری را برای قرار دادن ظروف به هر شکل و اندازه‌ای در داخل ماشین ظرفشویی ایجاد می‌کند و این در حالی است که هیچ تأثیری درعملکرد تمیزکاری ندارد.

از نظر زیبایی نیز باید گفت که این ماشین‌های ظرفشویی با روکش فولاد ضد زنگ زیبا و مقاوم در برابر لکه سبب می‌شوند تا آشپزخانه بسیار زیبا و تمیز به نظر برسد و نیازی به تمیزکاری مداوم نیز ندارند. مدل‌های QuadWash Pro همچنین با فولاد ضد زنگ مشکی مقاوم در برابر لکه یا استیل ضد زنگ کلاسیک مقاوم در برابر لکه موجود هستند و همین نیز سبب شده تا این ماشین‌های ظرفشویی به یک اثر هنری در فضای آشپزخانه تبدیل شوند.

ال‌جی متعهد است که فناوری‌های نوآورانه‌ای را برای سبک زندگی مصرف‌کننده‌های خودش به ارمغان بیاورد و این در حالی است که مدل‌های ماشین ظرفشویی LG QuadWash Pro با نوآوری، عملکرد و کارایی طراحی شده‌اند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید