۱۵ شهریور ۱۴۰۳

جدیدترین لپ‌تاپ‌های ال‌جی از پردازنده‌های جدید Intel Core Ultra بهره می‌برند

ال‌جی الکترونیکس (LG) به تازگی اعلام کرده که جدیدترین لپ‌تاپ‌های LG gram از پردازنده Intel Core Ultra (سری ۲) بهره خواهند برد و این لپ‌تاپ‌ها نیز در رویداد Intel Core Ultra Global Launch Event به نمایش گذاشته خواهند شد، رویدادی که از ۳ تا ۸ سپتامبر برگزار خواهد شد. سری ال‌جی گرم به خاطر عملکرد قدرتمند و طراحی فوق‌العاده سبک خودش مشهور است و حالا قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی را با آخرین پردازنده Intel Core Ultra ارائه می‌کند. لپ‌تاپ LG gram 16 Pro اولین مدلی است که از این پردازنده جدید اینتل بهره می‌برد و تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی رونمایی خواهد شد.

این لپ‌تاپ به‌عنوان اولین لپ‌تاپ مجهز به هوش مصنوعی از سری ال‌جی گرم، حداکثر ۴۸ واحد پردازش عصبی (NPU) ترا عملیات بر ثانیه (TOPS) را ارائه خواهد کرد که استاندارد جدیدی را برای کامپیوترهای هوش مصنوعی رقم می‌زند و عملکردی استثنایی و مورد نیاز برای تجربه‌های Copilot را ارائه می‌کند. لپ‌تاپ LG gram 16 Pro که از آخرین پردازنده Intel Core Ultra بهره می‌برد، به لطف عملکردهای پیشرفته هوش مصنوعی مانند دستیارهای بهره‌وری، ایجاد متن و تصویر و ابزارهای همکاری کارآمدتر است. علاوه بر این، عمر باتری طولانی آن به کاربران کمک می‌کند تا بدون نگرانی کارهای خودشان را انجام بدهند.

پردازنده هوش مصنوعی Intel Core Ultra (سری ۲) که سه برابر قدرتمندتر از نسل قبلی خودش است، عملکرد هوش مصنوعی کامپیوتر را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. این پردازنده نسل جدید با 48 NPU TOPS و حداکثر 67 GPU TOPS، تا حداکثر 120 TOPS را ارائه می‌کند که سطح جدیدی از بهره‌وری را به ارمغان می‌آورد و در عین حال نیز راحتی کاربر را افزایش می‌دهد. این لپ‌تاپ جدید ال‌جی گرم تجربه کاربری نرم‌تری را ارائه می‎دهد چراکه این پردازنده برای رایانه‌های شخصیتی ویندوزی بهینه شده است.

میشل جانستون هولتائوس مدیر کلی Client Computing Group شرکت اینتل بیان کرده:

«ما به همراه ال‌جی نسل جدیدی از کامپیوترهای هوش مصنوعی را روانه بازار خواهیم کرد که عملکردی باورنکردنی، بهره‌وری انرژی و قابلیت‌های امنیتی را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند. لپ‌تاپ LG gram 16  نمونه‌ای عالی از یک رایانه شخصی با هوش مصنوعی فوق‌العاده سبک است که از پردازنده کاملاً جدیدی پشتیبانی می‌کند و تجربه‌ای بی‌نظیر و یکپارچه را رقم می‌زند. ما خوشحالیم که مردم مزایای گسترده‌ای را تجربه کنند که این رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی می‌توانند ارائه بدهند.»

وای اس لی رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس گفته:

«جدیدترین مدل لپ‌تاپ ال‌جی گرم ما با تکیه بر طراحی فوق سبک و عملکرد قدرتمند، فناوری استثنایی هوش مصنوعی اینتل را درون خودش ادغام می‌کند تا سطح لپ‌تاپ‌های هوش مصنوعی را ارتقا بدهد. عملکرد و بهره‌وری بهتر ارائه شده توسط جدیدترین پردازنده Intel Core Ultra  تجربه کاربری ال‌جی گرم را با هوش مصنوعی غنی می‌کند و عصر جدیدی از لپ‌تاپ‌های هوش مصنوعی داخلی را رقم می‌زند.»

ال‌جی در راستای چشم‌انداز هوش مصنوعی خودش یعنی «هوش مهربان»، رویکردی برای درک نیازهای مشتری و ارائه تجربیات متمایز فراتر از هوش مصنوعی سنتی، قصد دارد تا مدل‌های پردازنده هوش مصنوعی بیشتری را پس از معرفی لپ‌تاپ LG gram 16 Pro به خط تولید لپ تاپ‌های خودش اضافه کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید