۰۷ مهر ۱۴۰۳

ال‌جی اولین فناوری بلوتوث با تأخیر بسیار کم را ارائه کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) با شرکت Razer و MediaTek همکاری کرده تا اولین کنترلر بلوتوث با تأخیر بسیار کم (BT ULL) را در LG webOS Summit 2024 معرفی کند. این فناوری پیشگامانه از طریق یک تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی و همچنین کنترل گیمینگ بلوتوثی Razer به نمایش گذاشته شده بود و تأخیر ورودی ۱ میلی ثانیه را نشان داد.

اجلاس webOS که از ۳۰۰ نماینده از ۱۴۰ شرکت شریک از جمله توسعه‌دهندگان محتوا، تهیه‌کننده‌ها و ارائه‌دهندگان از ۲۴ کشور استقبال کرده و چشم‌انداز استراتژیک ال‌جی و ابتکارات آینده محور را برای گسترش اکوسیستم AI webOS این شرکت و همچنین تجارت پلتفرم آن به اشتراک گذاشته است.

شرکت Razer یک برند جهانی سبک زندگی در گیمرها است که اولین کنترلر گیمینگ با فناوری BT ULL را توسعه داده است. برای نمایش عملکرد ارتقا یافته این فناوری نیز ال‌جی و ریزر یک کنترلر گیمینگ بلوتوثی مجهز به BT ULL را با یک کنترلر استاندارد در این رویداد مقایسه کردند. این مقایسه نیز پاسخگویی برتر، کاهش تأخیر ورودی و همچنین دقت کنترل فناوری BT ULL در بازی‌های مختلف مبتنی بر فضای ابری از جمله FPS، مبارزاتی و همچنین مسابقه‌ای برجسته شد.

جدیدترین فناوری BT ULL عملکرد عالی گیمینگ فضای ابری را ارائه می‌دهد و برای گیمرهای رقابتی ساخته شده که در بازی‌های خودشان به زمان پاسخگویی سریع نیاز دارند.

ال‌جی قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک یک برنامه گواهی برای کنترلرهای بازی شخص ثالث معرفی کند تا مطمئن شود که کنترلرهای مبتنی بر BT ULL می‌توانند با تلویزیون‌های هوشمند webOS ال‌جی بدون مشکل کار کنند. شرکت Razer اولین شرکتی خواهد بود که گواهینامه ال‌جی را دریافت می‌کند.

در همین حین نیز ال‌جی و شرکت MediaTek فعال در زمینه نیمه‌رسانا، به طور مشترک در حال توسعه فناوری BT ULL هستند تا آن را درون چیپست وای‌فای MT7921 این شرکت قرار بدهند. این چیپست دارای فناوری کارآمد و قابل اعتماد Wi-Fi 6 از سری Filogic این شرکت است.

هدف از این تلاش‌ها و همکاری‌های مشترک نیز این است که دارندگان تلویزیون‌های هوشمند webOS ال‌جی قادر باشند تا فوراً وارد بازی‌های فضای ابری و چند نفره آنلاین با زمان پاسخ‌دهی بهبودیافته شوند و سطح بی‌سابقه‌ای از واقع‌گرایی را در طول بازی تجربه کنند.

جدیدترین تلویزیون‌های LG OLED و LG QNED از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و بالاتر پشتیبانی می‌کنند و قرار است در سال ۲۰۲۵ میلادی با فناوری BT ULL عرضه شوند.

بایک سئون پیل رئیس بخش برنامه‌ریزی محصول شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی بیان کرده:

«ال‌جی متعهد است که به طور مداوم ویژگی‌های پیشرفته‌تری را معرفی کند که برای غوطه‌ور کردن گیمرها در عناوین مورد علاقه‌شان و متمایز کردن تجربه‌های بازی آن‌ها طراحی شده‌اند. همان‌طور که پلتفرم webOS  ال‌جی تکامل پیدا می‌کند، ویژگی‌هایی که آن را به پلتفرم گیمینگ عالی برای همه گیمرها تبدیل می‌کنند نیز باید تکامل یابند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید