۲۰ شهریور ۱۳۹۹

اولین نمایشگر Micro LED ال جی ؛ استاندارهای جدیدی برای نمایشگرهای تبلیغاتی

نمایشگر LG MAGNIT تصاویر خیره‌کننده‌ و شگفت‌انگیزی را با سیاهی عمیق و رنگ‌های درخشان، نصب آسان و دوام بیشتر ارائه می‌دهد.

نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال جدید Micro LED ال‌جی به نام LG MAGNIT از این هفته در بازارهای امریکا، اروپا، آسیا و خاورمیانه عرضه می‌شود. این نمایشگر تبلیغاتی به دلیل برخورداری از فناوری اختصاصی ال‌جی با عنوان نمایشگر پوشش مشکی (Black Coating display) کیفیت تصویر حیرت‌انگیز و دوام بالایی را ارائه می‌دهد و علاوه بر این، به دلیل طراحی مونتاژ هوشمندانه‌اش، نصب یکپارچه‌ و یکدستی دارد.

MicroLED-04

نمایشگر Micro LED، که یک گام پیشروی انقلابی دیگر در فناوری نمایشگر محسوب می‌شود، از پیکسل‌های خودتابشی در مقیاس میکرومتر برخوردار است که به طور مستقیم در صفحه زیرلایه اعمال می‌شود تا تصاویر واضح‌ و شفاف‌تری را با بهبود کنتراست و زاویه دید عریض‌تر ارائه دهد.

فناوری Black Coating جدید ال‌جی که در جلوی نمایشگر به کار می‌رود برای بهبود کنتراست و دقت رنگ طراحی شده است و به پیکسل‌های LED ریز کمک می‌کند تا در برابر رطوبت، گرد و خاک و تاثیرات جانبی محیط محافظت شود. پوشش Black Coating هم ضدانعکاس هست و هم ضد اثر انگشت. بنابراین، بازتاب‌های مزاحم را از بین می‌برد و پاک کردن لکه‌های ناخوشایند را راحت‌تر می‌کند.

MicroLED-03

نمایشگر تبلیغاتی چندمنظوره LG MAGNIT برای مشتریان لوکس و متمولی ایده‌آل است که به دنبال نمایشگر بزرگ، پیشرفته و پریمیوم برای خانه خود هستند. این نمایشگر 163 اینچ با وضوح 4K برای لذت بردن از فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ورزشی حرف ندارد.

نمایشگر LG MAGNIT از پلت فرم هوشمند webOS برای نمایشگرهای ساینیج تبلیغاتی بهره می‌برد که پیمایش ملموس و ساده‌ای دارد و بسیاری از عملکردهای مفید مانند قابلیت‌ها و تنظیمات را می‌توان کنترل کرد. این نمایشگر کیفیت تصویر عالی و بی‌نظیری دارد که از پردازنده تصویر آلفا (α) مجهز به هوش مصنوعی برخوردار است؛ یعنی همان پردازنده‌ای که در تلویزیون‌های شاهکار ال‌جی تعبیه شده، به صورت هوشمندانه محتوا و منبع را تحلیل کرده و به صورت خودکار و آنی خروجی تصویری را بهینه‌سازی می‌کند.

MicroLED-01

نمایشگر LG MAGNIT ، علاوه بر نمایش تصاویر شگفت‌انگیز، نصب و تنظیم ساده و بی دردسری دارد. هر کدام از کابینت‌های Micro LED در ابعاد 600 میلی‌متر عرض، 337.5 میلی‌متر ارتفاع و 44.9 میلی‌متر ضخامت هستند و به صورت یکپارچه به کابینت‌های دیگر متصل می‌شوند. به همین دلیل، تکنسین‌ها می‌توانند خیلی راحت، سریع و بدون زحمت نمایشگر را در محل خود نصب کنند.

توانایی ارسال و دریافت روان و بی‌سیم سیگنال‌ها به دلیل فناوری رابط‌های غیرتماسی ال‌جی است. طراحی مونتاژ بسته به نیرو امکان می‌دهد تا با کمک رابط‌های پین که در لبه‌های کابینت‌های LED وجود دارد به هر کابینت ارسال شود. نمایشگر LG MAGNIT نیاز به مدیریت کابل را برطرف می‌کند زیرا تنها چند سیم در پشت نمایشگر وجود دارد که کابینت‌ها را  به کنترل‌کننده‌های سیستم و منبع نیروی اصلی متصل می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید