۰۵ بهمن ۱۴۰۰

لوازم خانگی قابل ارتقای ال‌جی؛ الگوی جدید ال‌جی و مزایای بیشتر در گذر زمان

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) قرار است الگوی موجود استفاده از لوازم خانگی را با گزینه‌ای قابل ارتقا تغییر دهد که با سبک زندگی منحصربه‌فرد و متغیر مشتریان سازگار است.

لوازم خانگی قابل ارتقای ال‌جی که تحت مفهوم Evolving Appliances For You ساخته شده‌اند، این قابلیت را دارند که ویژگی‌های جدیدی را بر اساس الگوهای استفاده و عادات مالکان در آینده ترکیب کنند.

قابلیت‌هایی که با ارتقا افزوده می‌شود، توانایی اضافه کردن یک عملکرد یا راحتی جدید به یک دستگاه موجود از طریق نرم افزار جدید، سخت افزار جدید یا هر دو است. به عنوان مثال، وقتی یک حیوان خانگی جدید به خانواده می‌پیوندد، کاربران می‌توانند عملکرد تصفیه‌کننده هوای LG PuriCare را با ارتقای فیلتر مراقبت از حیوانات خانگی (Pet Care Filter) برای فیلتر کامل‌تر پوست حیوانات خانگی و کرک آنها در هوا بهبود بخشند. خشک‌کن‌های قابل ارتقای ال‌جی را می‌توان بعداً با لوازم جانبی و نرم‌افزار جدید قابل دانلود از مرکز ارتقا در برنامه LG ThinQ، برای شرایط جوی و پارچه‌های مختلف ارتقا داد.

قابلیت ارتقا در دستگاه ال‌جی مشتری را قادر می‌سازد تا با روندها و الگوهای استفاده در حال تغییر در طول سال‌های طولانی عمر آن محصول، سازگاری داشته باشد و کاربرد آن را چندین برابر افزایش دهد. در مجموع، ال‌جی در نظر دارد امسال حدود 20 دستگاه قابل ارتقا را معرفی کند.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس گفت: «قابلیت ارتقا ایده منسوخ شدن لوازم گران‌قیمت را به چالش می‌کشد. ما می‌خواهیم مشتریان احساس خرید یک ماشین لباس‌شویی یا یخچال جدید را در تمام طول عمر یک دستگاه ال‌جی تجربه کنند، نه فقط در اولین باری که آن را به خانه می‌آورند.»

مشتریان در بازارهای خاص می‌توانند انتظار داشته باشند که اولین ماشین لباسشویی و خشک‌کن قابل ارتقای ال‌جی را در اواخر امسال ببینند. برای اطلاعات بیشتر دسترسی در بازار، حساب اینستاگرام لوازم خانگی ال‌جی (lg_homeappliances@) را دنبال کنید.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید