سرمایهگذاری مشترک الجی و SM Entertainment برای ایجاد تجربه تناسب اندام در خانه
شرکت جدیدی با نام “Fitness Candy” پلتفرمی ارائه میدهد که محتوا، خدمات و محصولاتی را برای زندگی بهتر و سالمتر در خانه ارائه میکند.
الجی الکترونیکس (الجی) و اسام اینترتینمنت SM Entertainment (SM)، یک گروه سرگرمی پیشرو در کره جنوبی، پلت فرم Fitness Candy را راه اندازی کردهاند. این سرمایهگذاری مشترک سرگرمی را با نام F.U.N – مخفف First، Unique و New – برای کاربر به ارمغان میآورد. تجربیات در بخش تناسب اندام خانگی به سرعت در حال رشد است. دو شرکت الجی و SM به ترتیب 51 و 49 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارند.
در مراسم رسمی رونمایی از Fitness Candy، که در سئول، کره برگزار شد، هر دو شریک دیدگاه خود را برای ارائه تجربیات جدید و متفاوت تناسب اندام در خانه به اشتراک گذاشتند. الجی و اسام با ترکیب تخصص خود در فناوری نوآورانه مصرفکننده و سرگرمیهای پیشرفته، قصد دارند یک پلتفرم سبک زندگی جامع – کامل با محتوا، خدمات و محصولات مرتبط – ایجاد کنند تا به مردم کمک کند نیازهای سلامت و تناسب اندام خود را در خانه برطرف کنند.
الجی پلتفرمهای خدماتی Fitness Candy را توسعه، اجرا و مدیریت خواهد کرد. این شرکت به عنوان یک رهبر جهانی در نرمافزار و راهحلهای سختافزار کاربرپسند که قابلیتهای پیشرفته هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل دادهها را ادغام میکند، نسل جدیدی از دستگاههای تناسب اندام خانگی را با اولویت راحتی، سهولت استفاده و تجربیات مشتریان F.U.N طراحی خواهد کرد.
شرکت اسام، که بر اساس فهرستی از استعدادهای مختلف، از طرفداران جهانی گسترده ای برخوردار است، محتوایی در سطح جهانی برای تشویق و به چالش کشیدن کاربران در تمام سطوح تناسب اندام ارائه می دهد.
Fitness Candy با برنامهریزی و تولید محتوا و دستگاههای مرتبط با تناسب اندام خانگی، از طریق یک برنامه مبتنی بر خدمات اشتراک عمل خواهد کرد. این برنامه که قرار است در ماه سپتامبر منتشر شود، برای نصب در سیستمهای عامل و دستگاههای مختلف مانند تلفنهای هوشمند و تلویزیونهای هوشمند، ارائه خدمات تعاملی و شخصیسازی شده که دادهها را از مچ بندهای هوشمند، دوربینها و دستگاههای ورزشی جمعآوری میکند، در دسترس خواهد بود.
فیتنس کندی محتوای تناسب اندام را در شش دسته ارائه میدهد: تمرین قدرتی، تقویت مرکزی، تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT)، رقص، کشش و مدیتیشن. محتوای هر دسته به مدت 10 تا 40 دقیقه اجرا و هر هفته به روز میشود.
نظر دهید