۲۷ مرداد ۱۴۰۳

کمپین ویدیویی جدید گذار ال‌جی به شرکت راهکارهای زندگی هوشمند را نشان می‌دهد

از زمانی که مدیر عامل ویلیام چو چشم‌انداز این شرکت برای تبدیل شدن به یک شرکت راهکارهای زندگی هوشمند را اعلام کرد، ال‌جی تغییرات قابل توجهی را در بخش‌های مختلف تجارت خودش انجام داده و حوزه‌های جدیدی را گسترش داده است. برای جشن گرفتن یک سالگی این حرکت جسورانه، این شرکت کمپینی تبلیغاتی به راه انداخته تا پیشرفت قابل توجهی که تاکنون در این زمینه داشته است را به نمایش بگذارد.

این کمپین با عنوان Connecting Spaces and Future است و چشم‌انداز این شرکت را برجسته می‌کند و تعهد قوی به نوآوری را نشان می‌دهد که سعی دارد تا شهرت این شرکت به‌عنوان یک نوآور پیشرو در بخش‌های مختلف را نشان بدهد. این کمپین ویدیوهایی را ارائه می‌کند که تحول مداوم ال‌جی به یک شرکت راهکارهای زندگی هوشمند را از طریق سبد محصولات در حال تکامل این شرکت نشان می‌دهد. از ۲۷ ژوئیه، سه ویدیو با تمرکز روی راهکارهای حمل و نقل، راهکارهای هوا و موارد دیگر منتشر شده است.

این اولین کمپین ویدیویی ال‌جی از زمان ارائه کمپین Digitally Yours در سال ۲۰۰۰ میلادی است. این محتوای ویدیویی جدید به دنبال آن است تا راهکارهای حمل و نقل ال‌جی و تجربیات منحصربه‌فردی که ارائه می‌دهند را برجسته کند و همچنین راهکارهای خانه هوشمند هوش مصنوعی را نشان بدهد که محیط‌های شخصی‌سازی شده را فراهم می‌کنند و راهکارهای webOS نیز دستگاه‌های مختلف را روی یک پلتفرم واحد به هم متصل می‌کنند و فناوری‌های اصلی همچون راهکارهای HVAC را برجسته می‌کند.

ویدیوی راهکارهای حمل و نقل این شرکت تلاش‌های ال‌جی برای گسترش تجربیات خانه در داخل جاده و ارائه تجربیات منحصربه‌فرد به مشتری بر سه موضوع اصلی تبدیل‌پذیری، قابل کاوش و آرامش‌بخش را نشان می‌دهد. این ویدیو همچنین کسب و کار نوظهور شارژ خودروهای برقی این شرکت را برجسته می‌کند. ویدیوی مربوط به راهکارهای هوا نیز فناوری عالی HVAC این شرکت از جمله چیلرها و پمپ‌های حرارتی و همچنین تعهد به نوآوری راهکارهای جهانی را نشان می‌دهد که زندگی مشتریان را در هر مکانی از مسکونی گرفته تا تجاری بهبود می‌بخشد.

این رویداد در راستای تمایل ال‌جی برای به نمایش گذاشتن تلاش‌های نوآورانه‌اش فراتر از لوازم خانگی است. ال‌جی با برجسته کردن دیگر دسته‌ها و بخش‌های پیش‌گام خودش، قصد دارد تا مخاطبان جوان‌تر را جذب کند و تصویری جوان و پویا از برند خودش نشان بدهد.

ال‌جی در اولین سالگرد اعلام تحول «راهکارهای زندگی هوشمند»، دستاوردهای خودش در سه رکن جدید رشد یعنی شتاب بخشیدن به B2B، دنبال کردن خدمات مبتنی بر پلتفرم و کاوش حوزه‌های جدید تجاری همچون شارژ خودروهای برقی را گسترش داده است.

شایان ذکر است که شرکت قطعات خودرو ال‌جی پس از فروش بیش از ۱۰ تریلیون وون در سال گذشته، در سه ماهه دوم سال جاری میلادی توانسته عملکرد بسیار خوبی از خودش به جای بگذارد. کسب و کار محصولات HVAC تجاری این شرکت نیز که به سرعت در حال رشد است، در حال تنوع بخشیدن به سبد تجاری این شرکت است. ال‎جی به طور مداوم راهکارهای HVAC رقابتی و جهانی خودش را در کل زنجیره از محصولات، فناوری، تولید و خدمات متحول می‌کند و به طور فعال صنایع باطنی همچون مراکز داده را هدف قرار داده که از زیرساخت‌های هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند.

از سال جاری میلادی، ال‌جی تجارت راهکارهای کارخانه هوشمند خودش را راه‌اندازی کرده که هوش مصنوعی و تحول دیجیتال را با تولید و داده‌های تولیدی این شرکت ترکیب می‌کند. این تجارت به مسئله مشاوره تولید، توسعه روش‌های تولید، سیستم‌های عملیاتی و تجهیزات و آموزش پرسنل فناوری تولید مربوط می‌شود. علاوه بر این، این شرکت انتظار دارد که بتواند سفارشاتی به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیارد وون را در ارائه راهکارهای کارخانه هوشمند به مشتریان تجاری خودش به دست بیاورد. در همین حین نیز این شرکت به طور فعال تبلیغات و محتوای مبتنی بر webOS خودش را از تلویزیون‌ها به اطلاعات سرگرمی‌های خودرویی گسترش می‌دهد که فروش آن در سال جاری از یک تریلیون وون فراتر خواهد رفت.

ال‎‌جی در حال تغییر از یک مدل کسب و کار سنتی محصول محور به مدلی است که به طور مداوم از طریق کسب و کارهای نامشهود و غیر سخت‌افزاری همانند اشتراک، محتوا و خدمات درآمد ایجاد می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید