۱۳ شهریور ۱۴۰۳

فناوری‌های گیمینگ ال‌جی در PAX West به نمایش در آمد

ال‌جی الکترونیکس (LG) فناوری‌های گیمینگ خودش را در پلتفرم webOS خودش در رویداد PAX West به نمایش گذاشت، رویدادی که بزرگترین رویداد گیمینگ در ایالات متحده آمریکا است. بازدیدکنندگان قابلیت‌های گیمینگ webOS ال‌جی را در دستگاه‌های هوشمند ال‌جی از جمله محصولات تحسین شده تلویزیون‌های LG OLED در غرفه این شرکت در رویداد PAX West در مرکز کنوانسیون سیاتل در ساختمان آرچ بررسی کردند.

ال‌جی با ارائه تجربیات بی‌نظیر به کاربران خود، استاندارد جدیدی را در تعالی بازی با فناوری‌های نوآورانه گیمینگ webOS به ارمغان آورده است. اولین حضور ال‌جی در رویداد PAX West شروع سفر این شرکت برای تثبیت خودش به‌عنوان پلتفرم گیمینگ پیشرو است که به بهبود و ارتقای تجربه بازی اختصاص دارد. تجربه‌هایی که بازدیدکنندگان توانستند در غرفه ال‌جی کاوش کنند عبارت‌اند از:

بخش webOS Gaming: آنچه گیمرها نیاز دارند، همه در یک مکان

پشتیبانی از بیش از ۴۰۰۰ بازی با کیفیت بالا از طریق بازی‌های ابری و بیش از ۵۰۰ بازی معمولی که تجربه‌های سرگرم‌کننده و منحصربه‌فرد ارائه می‌کنند، همگی فقط با LG’s Magic Remote قابل بازی هستند؛ شرکت‌کننده‌ها شاهد webOS Gaming با پیش‌نمایشی از عناوین جدید و آینده بودند.

بخش AAA Gaming: بدون کنسول، بدون رایانه

ال‌جی با NVIDIA GeForce NOW و همچنین Blacknut و Amazon Luna همکاری کرده است تا نشان بدهد که چطور پلتفرم webOS Gaming خودش دسترسی به سرویس‌های گیمینگ ابری را راحت کرده و از جدیدترین و محبوب‌ترین بازی‌های AAA پشتیبانی می‌کند. بازدیدکنندگان در این غرفه می‌توانستند از عناوین محبوبی همچون Star Wars Outlaws، بازی Cyberpunk 2077، بازی Black Myth: Wukong و بازی Cuphead لذت ببرند.

بخش Casual Gaming: بدون دردسر، سرگرمی بیشتر

این بخش غرفه ال‌جی در همکاری با Famobi همراه با بازی Overcooked! 2 و همچنین Cut The Rope و Thief Puzzle است و به شرکت‌کنندگان در این رویداد این فرصت را داد تا از طریق مجموعه‌های متنوعی از بازی‌های عالی بازی کنند که گیم پلی آسان و سرگرم‌کننده‌ای دارند. بازدیدکنندگان همچنین متوجه شدند که webOS Gaming از انواع بازی‌های معمولی در دستگاه‌های لایف استایل ال‌جی مانند تلویزیون StanbyME و StanbyME Go پشتیبانی می‌کند. بازدیدکنندگان همچنین توانستند اطلاعات بیشتری درباره پشتیبانی webOS Gaming از بازی‌های معمولی مبتنی بر لمس برای خودروها با قابلیت سازگاری بین دستگاه‌ها را به دست بیاورند.

بخش Developer’s Playground: بازی‌های شما با قوانین شما

این بخش از غرفه ال‌جی با فراهم کردن محیطی برای توسعه بازی‌های تعاملی، نشان داده که webOS Gaming یک پلتفرم توسعه همه کاره با بهره‌گیری از webRTC Camera، روش‌های تبلیغات درون برنامه و خرید و همچنین Motion and Voice API است و در عین حال نشان می‌دهد که از نرم‌افزارهای توسعه مانند FlutterTM و HTML5 پشتیبانی می‌کند. توسعه‌دهندگان با webOS Gaming می‌توانند به وسایل جانبی بازی مانند گیم پد، صفحه کلید، ماوس، لباس لمسی و غیره متصل شوند.

سرویس‌های بازی جدید به طور منظم در تلویزیون‌های ال‌جی عرضه می‎شوند که شامل NowCafe در آینده است، یک ژانر جدید از مشارکت مخاطب که از طریق فضای ابری گیمینگ در تلویزیون‌های ال‌جی در دسترس خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید