۲۶ شهریور ۱۴۰۳

جشن ۳۰ سال نوآوری ال‌جی همراه با خوش‌بینی

نوآوری

سال ۲۰۲۴ میلادی نقطه عطف ویژه‌ای برای ال‌جی الکترونیکس در استرالیا و نیوزیلند است که به ۳۰ سال فوق‌العاده از نوآوری، مشتریان خوشحال و رشد جدی دست پیدا کردند. ال‌جی الکترونیکس استرالیا و نیوزیلند از شروع فروتنانه خودشان به‌عنوان Lucky Goldstar در سال ۱۹۹۴ میلادی، راه درازی را پیمودند و اکنون به‌عنوان یک قدرت فناوری جهانی شناخته می‌شوند و همگی نیز به لطف پشتیبانی شگفت‌انگیز مشتریان و کارکنان است. از ۲۴ کارمند در سال ۱۹۹۴ تا بیش از ۳۰۰ نفر در حال حاضر، تیم ال‌جی الکترونیکس استرالیا و نیوزیلند برای رشد این شرکت بسیار مهم بوده است.

سفر ۳۰ ساله ال‌جی با نوآوری، مملو از اولین‌ها و نوآوری‌های جهانی در صنایع مختلف بوده است. از محصولات فناوری اطلاعات مانند مانیتورهای UltraWide و منحنی گرفته که صنعت بازی را متحول کردند تا سبک‌ترین لپ‌تاپ که حمل آن بسیار راحت است و همچنین کوچکترین پروژکتوری که هر اتاق را به سینمای خانگی تبدیل می‌کند. نباید تلویزیون‌های ال‌جی را فراموش کرد. رهبری ال‌جی در فناوری OLED کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را به ارمغان آورده است که رنگ‌های زنده و مشکی کامل را ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین در آشپزخانه یخچال‌های InstaView را ارائه کرده است که به شما امکان می‌دهند تا بدون باز کردن در به داخل آن نگاهی بیندازید و این در حالی است که فناوری UVnano سطح کاملاً جدیدی از بهداشت در خانه را به ارمغان آورده است. چه کسی می‌تواند طراحی‌های TwinWash و WashTower را فراموش کند که روز شستشوی لباس را بسیار آسان می‌کند.

در یک مراسم جشن برای کارمندان ال‌جی، این کارکنان گرد هم آمدند تا خاطرات سفر ۳۰ ساله باورنکردنی این شرکت در استرالیا و نیوزیلند را به یاد بیاورند. با مأموریت بهتر کردن زندگی از طریق فناوری، شعار Life’s Good ال‌جی در استرالیا در سال ۱۹۹۹ ابداع شد و به خوبی روح استرالیایی را به تصویر می‌کشد و وعده تجدید قوای برند Life’s Good with Optimism را ارائه می‌دهد و نشان می‌دهد که چطور مثبت‌اندیشی می‌تواند به پذیرش آینده‌ای روشن‌تر و مثبت‌تر کمک کند.

جشن سی‌امین سالگرد فرصتی بود تا به دستاوردهای گذشته و نگاهی به آینده با خوش‌بینی اندیشید. ال‌جی برای بزرگداشت سه دهه موفقیت، رویداد ویژه‌ای را در استرالیا و نیوزیلند با فعالیت‌هایی برای زنده کردن Life’s Good with Optimism در میان کارمندان خودش ترتیب داده بود. این شامل یک غرفه عکس ویدیویی بود که در آن، کارکنان می‌توانستند پیام‌ها و داستان‌هایی را ضبط کنند که در مورد آنچه است که نسبت به آن احساس خوش‌بینی دارند. این بازتاب‌های شخصی با تمرکز بر ایجاد مثبت‌اندیشی در میان کارکنان در رسانه‌های اجتماعی با هشتگ #LifesGood و #OptimismYourFeed به اشتراک گذاشته شد.

ال‌جی به‌عنوان یک برند مشتری مدار، قهرمان پرشور خوش‌بینی است. این جشن کارمندان را تشویق کرد تا در جنبش اجتماعی جهانی «خوش‌بینی فید شبکه‌های اجتماعی خود» شرکت کنند تا مثبت‌اندیشی را در فضای اجتماعی قرار بدهند و تغییرات مثبتی را در دنیای مجازی و واقعی ایجاد کنند.

به طور کلی، جشن‌های سی‌امین سالگرد تعهد ال‌جی به پرورش فرهنگ خوش‌بینی و نوآوری در استرالیا و نیوزیلند را نشان می‌دهد که نمونه‌ای از زنده کردن فعالانه وعده برند ال‌جی درباره Life’s Good است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید