۱۴ مهر ۱۴۰۳

کمک به مشتریان تایوانی با LG Forum

اگرچه استرس یک احساس طبیعی است که همه را تحت تأثیر قرار می‌دهد، مدیریت آن در عصر دیجیتال امروزی به طور فزاینده‌ای دشوار شده است. با درک این موضوع، ال‌جی تایوان اخیراً به‌عنوان بخشی از کمپین جهانی «Optimism your feed» و طرح ابتکاری «Life’s Good with Optimism» یک انجمن ویژه برای کمک به مشتریان بومی برای رسیدگی به اضطراب و مدیریت بهتر استرس ترتیب داده است.

در ساخت این انجمن نیز ال‌جی تایوان آزمایشی روان‌شناختی را در صفحه اینستاگرام خودش با هدف افزایش آگاهی در رابطه با اضطراب ناشی از رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی کرد. این طرح ابتکاری به دنبال‌کنندگان کمک کرد تا درک بهتری از استرسی به دست بیاورند که از زندگی دیجیتالی خود تجربه می‌کنند.

در این انجمن که در ۱۰ اوت برگزار شد، روان‌شناس محترم دکتر هوی ون دنگ و منتقد مشهور فیلم یوتیوب Lessons from Movies حضور داشتند. آن‌ها بینش‌ها و تجربیات حرفه‌ای خودشان را درباره اینکه چطور رسانه‌های اجتماعی بر سلامت روان تأثیر می‌گذارند را به اشتراک گذاشتند و استراتژی‌های عملی برای مدیریت استرس و حفظ خوش‌بینی به شرکت‌کنندگان ارائه دادند که با فلسفه زندگی خوب ال‌جی هماهنگ است.

دکتر دنگ تأثیر روانی منفی رسانه‌های اجتماعی را مورد بررسی قرار داد و بر اهمیت طرح‌هایی مانند «Optimize your feed» ال‌جی برای کمک به مردم برای هدایت زندگی آنلاین خود بدون احساس اضطراب تأکید کرد.

این رویداد همچنین میزبان کانال محبوب یوتیوب Lessons from Movies بود که تجربیات شخصی خودش را به‌عنوان یک رهبر کلیدی به اشتراک گذاشت و تکنیک‌های ارزشمندی برای استقبال از خوش‌بینی در مواجهه با انتقادات ارائه کرد.

این رویداد با بیش از ۱۰۰ ثبت نام تنها در نیم روز و مشارکت تقریباً ۸۰ درصد از شرکت‌کنندگان در جلسه پرسش و پاسخ تعاملی که در آن روز برگزار شد، موفقیت‌آمیز بود. بسیاری به دنبال راهنمایی در مورد چگونگی غلبه بر چالش‌ها و حفظ دیدگاه خوش‌بینانه در مورد زندگی بودند و بسیاری از این رویداد به‌عنوان منبع اطلاعات مفید استقبال کردند. یکی از مهمانان پرسید که آیا هر یک از سخنرانان با ال‌جی تایوان در رویدادهای مشابه در آینده همکاری خواهد کرد یا ال‌جی تایوان فعالیت‌های بیشتری در این زمینه اجرا خواهد کرد و همین نیز نشان دهنده تمایل بیشتر برای رویدادهای از این قبیل است.

در آنجا نیز وسایل عکس Instagrammable و هدایایی برای تشویق شرکت‌کنندگان به اشتراک‌گذاری تجربیات خود با دوستان و دنبال‌کنندگان از طریق رسانه‌های اجتماعی ارائه شد. و در حالی که آن‌ها مشتاق امتحان کردن تکنیک‌های جدیدی بودند که آموخته بودند، ال‌جی کوکی‌های کاهش استرس و توپ‌های استرس را به همه افراد داد به این امید که تأثیر مثبت و ماندگاری بگذارد و پیام خوب زندگی را به آن‌ها یادآوری کند.

انجمن استرس ال‌جی تایوان نه تنها اهمیت خوش‌بینی را در دنیای دیجیتال امروزی برجسته کرده بلکه تعهد این برند را برای غنی سازی زندگی مردم را نشان داده است. ال‌جی با ارائه بینش‌های ارزشمند و توصیه‌های عملی درباره مدیریت استرس، به مردم کمک می‌کند تا در پیچیدگی‌های زندگی آنلاین خود پیمایش کنند و این در حالی است که پیام Life’s Good را تبلیغ می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید