۲۴ مهر ۱۴۰۳

الهام بخشیدن به استرالیایی‌ها برای داشتن بهترین زندگی در خانه

ال‌جی متعهد است تا با ادغام فناوری پیشرفته در زندگی روزمره و تبدیل شدن به یک شرکت راهکار زندگی هوشمند، زندگی خوبی را برای مشتریان در سراسر جهان تضمین کند. در همین راستا نیز شرکت ال‌جی استرالیا اخیراً با مجموعه بازسازی خانه Dream Home از Channel Seven به‌عنوان حامی رسمی همکاری کرده است. این برنامه شامل شش زوج است که خانه‌های حومه شهر را به خانه‌های رؤیایی تبدیل می‌کنند و محصولات ال‌جی را در محیط‌های واقعی استرالیا به نمایش می‌گذارند.

ال‌جی استرالیا برای افزایش آگاهی از این مشارکت و نشان دادن اینکه چطور تعهد «Life’s Good with Optimism» ال‌جی می‌تواند زندگی در خانه را کمی شیرین‌تر کند، کمپین جامعی با محوریت خوش‌بینی ایجاد کرده است. این کمپین از نقاط تماس مختلف استفاده کرده تا ال‌جی را به‌عنوان برندی معرفی کند که ارتباطات و زندگی شاد در خانه را تقویت می‌کند.

این کمپین با یک هدیه هیجان‌انگیز یک هفته‌ای با همکاری برترین برنامه تلویزیونی صبحگاهی استرالیا یعنی برنامه Sunrise در شبکه Channel Seven شروع شد. این مسابقه به سبک نمایش و بازی که هر روز پخش می‌شود، به استرالیایی‌های واقعی مجموعه‌ای از محصولات ال‌جی اهدا می‌کند تا دیدگاه‌های خانه رؤیایی‌شان زنده شود و حس خوش‌بینی و شادی را در جامعه ایجاد کند.

ال‌جی استرالیا همچنین یک تبلیغ ویژه مصرف‎کننده با حضور طراح داخلی مشهور کیت لارنس راه‌اندازی کرد. برای اعضای MyLG، لارنس به دو استرالیایی خوش شانس یک تغییر حرفه‌ای اتاق تکمیل شده با محصولات ال‌جی و یک کوپن برای خرید اقلام خانه رؤیایی‌شان از طریق همکاری با خرده فروش لوازم خانگی به نام Freedom ارائه کرد.

این رویدادی اختصاصی بود که به میزبانی صاحبان خانه تازه بازسازی شده‌ای از برنامه Dream Home یعنی لارا و پیتر بود که نشان دادند چطور فناوری نوآورانه می‌تواند تجارب لذت‌بخشی را در خانه ایجاد کند. این رویداد بخشی از فینال بزرگ برنامه Dream Home بود. این رویداد محصولات ال‌جی را در خانه‌های واقعی استرالیا نشان می‌دهد و همکاری ال‌جی استرالیا و Dream Home را تبلیغ می‌کند و وعده برند Life’s Good را به مخاطبان استرالیایی بیشتری منتقل می‌کند.

نکته قابل توجه این رویداد نیز پنل گفتگو با حضور داور برنامه Dream Home رزی مورلی، شرکت‌کنندگان لارا و پیتر، مدیر بازاریابی ال‌جی استرالیا جما لمیو و مهمانان ویژه ریس و لیام بود که در مجموعه Dream Home شرکت کردند و خانه لارا و پیتر را بازسازی کردند. این پنل گفتگو به نقش در حال تکامل خانه و تأثیر قابل توجه فناوری در به حداکثر رساندن شادی و لذت در فضاهای شخصی ما پرداخت.

مهمانان همچنین با یک افشاگری غافلگیرکننده از سوی متخصص سرگرمی استرالیایی الکس کاجر روبه‌رو شدند، کسی که نکات و ترفندهای خودش را برای برگزاری یک مهمانی عالی از سال‌ها تجربه خود در شرکت پذیرایی خانگی خودش به نام The Blonde Butler به اشتراک گذاشت. پس از این سورپرایز فوق‌العاده، مهمانان دعوت شدند تا از خانه بازدید کنند، با محصولات ال‌جی آشنا شوند و از یک بعدازظهر عالی با صرف غذا، نوشیدنی و گفتگو لذت ببرند.

برای بهره‌برداری بیشتر از این رویداد نیز شرکت‌کنندگان با شرکت‌کنندگان در برنامه Dream Home در مورد تجربیاتشان صحبت کردند و بینش‌هایی درباره نقشی به دست آوردند که فناوری هوشمند در ایجاد فضای رؤیایی مورد نظر شما ایفا می‌کند.

پس از فینال بزرگ Dream Home، رویداد خانه لارا و پیتر مورد توجه مخاطبان در فضای مجازی قرار گرفت و ال‌جی را به‌عنوان برندی نشان داد که ارتباطات را تقویت می‌کند و استرالیایی‌ها را توانمند می‌کند تا بهترین زندگی‌شان را تجربه کنند. به طور کلی، این کمپین ترجیح مصرف‌کنندگان را نسبت به ال‌جی به‌عنوان برندی افزایش می‌دهد که ارتباطات پایدار را تسهیل می‌کند و موقعیت این شرکت به‌عنوان یک شرکت راهکار زندگی هوشمند را تقویت می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید