۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

ساندبار ال‌جی با صدای های-فای 4.1 کانال پیشرفته


 

مکملی عالی برای تلویزیون پیشرفته شما. ساندبار ال‌جی (LG Sound Bar) صدای فراگیر های-فای و فوق‌العاده‌ای را در طراحی باریک و شیکی ارائه می‌دهد.

 

صدای فراگیر 4.1 کانال 320 وات

4 بلندگوی نئودیمیوم و دو بلندگوی توییتر در این محصول تعبیه شده اما با این حال هنوز هم باریکی فوق‌العاده خود را حفظ کرده است. ساندبار ال‌جی یک ساب‌ووفر دارد که به صورت بی‌سیم به آن متصل می‌شود و صدای فراگیر 4.1 کانال 320 وات پخش می‌کند. با صدای توانمند و عمیق، می‌توانید از تنوع سرگرمی‌ها به صورت زنده و واقع‌گرایانه لذت ببرید.

 

HI-FI DAC برای صدایی طبیعی و اصلی

ساندبار ال‌جی (LG Sound Bar) با HI-FI DAC (مبدل دیجیتال به آنالوگ) صدایی تمام‌عیار تولید می‌کند و ورودی صدای پیشرفته دیجیتال را به صدایی آنالوگ و نزدیک به صدای طبیعی تبدیل می‌کند.

 

پخش فایل‌های موسیقی با کیفیت عالی

شما می‌توانید فایل‌های فشرده‌ای مانند (Free Free Lossless Audio Codec) را بدون افت کیفیت پخش کند زیرا با فایل‌های صوتی فشرده مطابقت دارد، حتی صدای با کیفیت 192 کیلوهرتز/24 بیت تولید می‌کند و شما می‌توانید صدایی نزدیک به کیفیت صدای اصلی پخش کنید.

 

متناسب با تلویزیون پیشرفته شما (بزرگتر از 47 اینچ)

پرداخت نقره‌ای مرغوب به طور طبیعی مکمل طراحی جدیدترین تلویزیون شما است و به زیبایی هر چه تمام‌تر با اتاق نشیمن شما ترکیب می‌شود.

 

قابل نصب روی دیوار

ساندبار خود را با انعطاف تمام نصب کنید. یا می‌توانید آن را زیر تلویزیون بگنجانید یا روی دیوار نصب کنید و به راحتی ساندبار را با فضای زندگی خود تطبیق دهید.

 

باریکی 35 میلی‌متری

این یک فناوری باریک است. باریکی این محصول معادل عمق تلویزیون شماست؛ آن هم زمانی که روی دیوار نصب می‌شود. ساندبار ال‌جی (LG Sound Bar) آنقدر باریک است که روی پایه مانند یک نوار باریک می‌نشیند و ارتفاع آن به گونه‌ای است که تلویزیون را نمی‌پوشاند و کاملاً متناسب با زیر تلویزیون شماست.

 

ساب‌ووفر بی‌سیم

بدون سیم! ساب‌ووفر بی‌سیم و پویای ال‌جی به شما امکان می‌دهد که از کیفیت صدای عالی با سبکی متمایز در هر مکانی لذت ببرید.

 

قابلیت یکپارچه کردن بی‌سیم صدا (WIRELESS SOUND SYNC)

نیاز به هیچ اتصالی نیست! به راحتی سیستم‌های بلندگوی ال‌جی را به تلویزیون متصل کنید و از طریق بلوتوث از صدای توانمند و غنی آن لذت ببرید.

 

پخش بی‌سیم صدا

با قابلیت پخش بی‌سیم صدا توسط بلوتوث، از موسیقی دلخواه خود در گوشی‌های موبایل لذت ببرید.

 

۴ نظر

essi ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

تو ایران موجوده…قیمتش چنده..میخوامش.عالیه

ال جی ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

به محض ورود از سایت گلدیران پیگیر شوید

حسین ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
برای درک بهتر صدای استریو می بایست صدا از سمت راست و چ÷ تصویر پخش شود چرا ال جی در خصوص تولید ساند بار گوشواره ای که در سمت راست و چپ قاب تلوزیون نصب و جثه تلوزیون را بزرگتر نشان می دهد و تفکیک صدای سمت راست و چپ را به بهترین شکل ممکن میسر می سازد نمی کند
موفق باشید .

بهنام ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
فکر میکنم این مطلب مربوط بهLG SOUND BAR NB4540 باشه. نوشتین برای مدل های بالاتر از ۴۷ اینچ ایا برای ۴۷ هم قابل استفاده هست؟نکته بعد این مطلب مربوط به ۱۰ ماه قبل هست اما ساند بار به بازار نیامده. برای ۴۷lm96000 چه ساند باری رو پیشنهاد میکنید. تشکر

نظر دهید