۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

VDE تحسین کرد: یخچال ال‌جی با کمپرسور خطی اینورتر

 

فناوری کمپرسور پیشرفته ال‌جی استانداردهای جدیدی در لوازم خانگی ایجاد می‌کند.

 یخچال‌های ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با کمپرسور خطی اینورتر توسط انجمن لوازم الکتریکی، الکترونیک و آی.تی (VDE) برای بازده انرژی و عملکرد بی‌صدا تحسین شدند. انجمن VDE یکی از بزرگترین و معتبرترین انجمن‌های علمی و فنی اروپاست. 500 کارمند متخصص VDE بیش از 100 هزار آزمایش برای سازندگان ملی و بین‌المللی مانند ال‌جی انجام داده‌اند.

در آزمایشاتی که VDE انجام داد، ثابت شد که یخچال‌های ال‌جی با کمپرسور خطی اینورتر، در مقایسه با کمپرسورهای پیستونی معمولی ، تقریباً 32 درصد بازده بیشتری دارند و مصرف برق را به میزان زیادی کاهش می‌دهند. انجمن VDE خاطرنشان کرد که یخچال ال‌‎جی، نسبت به یخچال دیگری که کمپرسور پیستونی دارد، تقریباً 25 درصد ساکت‌تر1 است. مدل کمپرسور خطی اینورتر، با سنجش از جلوی یخچال، 22 دسی‌بل صدا منتشر می‌کند که معادل صدای یک اتاق خواب آرام و بی‌صداست.

به دلیل طراحی منحصربه‌فرد کمپرسور خطی اینورتر، مشتریان می‌توانند از امتیازات صدای کمتر و مصرف برق کمتر لذت ببرند. کمپرسور پیشرفته ال‌جی با به کارگیری پیستون خطی به جای پیستون‌های متناوب مرسوم، سایش و اصطکاک کمتری دارد. در نتیجه قابلیت اعتماد و دوام بیشتر می‌شود. پس به همین نسبت نیز به انرژی کمتر نیاز دارد و به دلیل کاهش نقاط اصطکاک، صدای کمتری ایجاد می‌کند.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی ال‌جی، گفت: «ما بی‌نهایت مفتخریم که یخچال‌های ما با کمپرسور خطی اینورتر کیفیت استثنایی دارند و توسط سازمان معتبری مانند VDE تحسین شده‌اند. از سال 2001، مدل‌های کمپرسور خطی اینورتر، به تدریج، راحتی و صرفه‌جویی در انرژی را برای مشتریان سراسر دنیا فراهم آورده‌اند. موجب خشنودی ماست که می‌بینیم چنین ابتکاری مورد تحسین قرار می‌گیرد.»

1 بر اساس آزمایشات VDE و مقایسه مصرف انرژی و میزان صدا بین مدل GBB530NSCXE (با کمپرسور خطی اینورتر) و مدل GBB530NSQWB (با کمپرسور پیستونی معمولی) ال‌جی

۱ نظر

امیر ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ پاسخ

عالی

نظر دهید