۰۴ تیر ۱۳۹۳

در هُرم تابستان، تازگی را گاز بزنید

تقویم تابستانه خود را جلوی رویتان گذاشته‌اید و تند و تند برای پر کردن اوقات فراغت برنامه‌ریزی می‌کنید؛ فعالیت‌های ورزشی، هنری، فرهنگی مختلف، پیک‌نیک، سفرهای یک‌روزه یا یک‌هفته‌ای را در آن می‌گنجانید تا بیشترین بهره را از این فصل داغ و پرالتهاب ببرید. حتماً غذاها و نوشیدنی‌های تازه را در میان آنها جای خواهید داد. از بازدید باغات مختلف گرفته تا بازارهای کشاورزی و ماهی‌های تابستانی، این وقت از سال، فصل تازگی است. اما قبل از اینکه همه بازار را روانه زنبیل خرید کنید، اول باید به چیزهایی خوب فکر کنید: کجا می‌خواهید این همه چیز را نگهداری کنید؟ البته خودتان خوب می‌دانید که ماهی تازه و گوشت مدت زمان زیادی تازه نمی‌مانند؛ مگر اینکه شما آن را در یک یخچال عالی با برند ال‌جی نگهداری کنید.

یخچال‌فریزهای ال‌جی… یک ایده عالی

در اینجا یک یخچال ایده‌آل برای تابستان (و تمامی فصول) معرفی می‌کنیم: یخچال‌فریز درتودر ال‌جی با محفظه سردکنندهLG’s Door-in-Door™ Refrigerator w/ CustomChill™ Drawer . شاید این همان یخچالی باشد که روزی آرزوی آن را داشتید؛ یک یخچال عالی برای همه کسانی که سفرهایی همراه با خوراکی دارند یا عاشق خرید خوراکی‌های تازه هستند. این یخچال با گنجایش فوق‌العاده بالا نه تنها فضای قابل استفاده بیشتری دارد بلکه بخش‌ها و کشوهایی دارد که به شما در چیدمان و نگهداری همه گوشت‌های تازه و خوراکی‌ها کمک می‌کند.

کشوی CustomChill در این یخچال فضای ذخیره زیاد و قابل شخصی‌سازی ارائه می‌دهد که می‌تواند برای غذاهای تابستان بسیار مفید باشد. این کشو 4 نوع تنظیم دما برای ذخیره نوشیدنی‌ها، گوشت و غذاهای دریایی دارد و ابزارهای تقسیم‌کننده و قابل تنظیم همه چیز را سر جای خودش نگه می‌دارد. دوست دارید آبمیوه‌ای که تازه گرفته‌اید همچنان تروتازه بماند؟ آن را در کشوی CustomChill بگذارید و تنظیمات مناسب را انتخاب کنید. بعد از سفر به بازار ماهی‌فروشان، این کشو مکانی عالی برای طولانی‌تر تازه نگه داشتن این خوراکی پرخاصیت است. شما می‌توانید این کشو را سردتر از جاهای دیگر یخچال نگهدارید اما نه الزاماً به سردی فریزر (فقط باید تنظیمات گوشت و غذاهای دریایی را انتخاب کنید). اگر می‌خواهید آن را به عنوان سوچی استفاده کنید این کشو راهی عالی برای این کار است.

در ضمن، محفظه درتودر ال‌جی راهی آسان برای نگهداری و دسترسی به خوراکی‌هایی است که شما بیشتر استفاده می‌کنید. مثلاً، اگر میهمانی دارید، ممکن است محفظه جلو را پر از نوشیدنی و خوراکی‌هایی کنید که برای پذیرایی آماده کرده‌اید و می‌خواهید راحت در دسترس باشند. در بقیه اوقات ممکن است این محفظه پر از آبمیوه، میان‌وعده و هله‌هوله‌هایی باشد که خانواده شما بیشتر دوست دارند به آن دسترسی داشته باشند. زیرا این محفظه منحصربه‌فرد بدون باز کردن کل یخچال می‌تواند در دسترس باشد و به شما کمک می‌کند در طول تابستان داغ غذاها را تا 47 درصد* تازه‌تر و طولانی‌تر نگه دارید.

 

*کاهش درصد تبادل هوا بین باز کردن یخچال درتودر با یخچال‌هایی که درب فرانسوی دارند در مدت زمان 10 ثانیه مقایسه شده است. نتایج بر اساس آزمایش بر روی مدل‌های قابل مقایسه از طراحی درتودر ال‌جی است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید