۲۲ آذر ۱۳۹۰

سری جدید گوشی های Optimus ال جی، با طراحی باریک و صفحه نمایش AMOLED

ال جی ازعرضه سری جدید گوشی های هوشمند Optimus خود به بازار خبر داد. مدل LG Optimus Sol با سیستم عامل آندروید 2.3 و پلت فرم Gingerbread، با ضخامت 9.8 میلیمتر و صفحه نمایش بی نظیر و بسیار روشن 3.8 اینچی که Ultra AMOLED نامیده می شود همراه است. Sol به معنای نمایشگر شفاف، واضح و بسیار پرنور است که حتی دربرابر نور آفتاب قابل دیدن است.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، نکاتی که این تلفن را از رقبا متمایز می کند عبارت است از: سیستم عامل آندروید و پردازنده 1گیگا هرتزی با صفحه نمایشگر بسیار روشن AMOLED و قیمت مناسب.

LG Optimus Sol با داشتن ضخامت 9.8 میلیمتری و با طراحی زیبا، احساس لذت بخشی به مصرف کنندگان می دهد که تجربه ای جدید برای آنهاست. به کمک مرورگر فوق العاده وب با پردازنده 1 گیگا هرتزی و نمایشگرهای Ultra AMOLED، صفحه نمایش این گوشی دو برابر انعکاس کمتری نسبت به سری قبل دارد و همچنین کیفیت تصویر آن بهتر است.

هنگام عدم استفاده از این گوشی، مصرف آن به حداقل رسیده و در نتیجه 20 تا 30 درصد عمر باتری افزایش میابد. همچنین می توان با انتخاب وضعیت تاریکی، از روشنایی کمتری برای بالا بردن عمر باتری استفاده کرد.

این گوشی هوشمند به یک دوربین 5 مگا پیکسلی با تنظیم سرعت و دیافراگم اتوماتیک و سرعت بالا در عکاسی مجهز است.

کاربرها می توانند از امکانات مولتی مدیا با استفاده از دسترسی مستقیم DLNA و WiFi  روی گوشی بهره مند شوند.

Optimus Sol از اواسط سپتامبر در اروپا عرضه می شود و همزمان در آمریکای مرکزی و جنوب آمریکا در رنگهای سیاه، تایتان و سفید در دسترس خواهد بود.

۱ نظر

سارو ۵ آذر ۱۳۹۱ پاسخ

ازاین سایت تشکرمی کنم…. نظرخواسی ندارم

نظر دهید