۲۴ آذر ۱۳۹۰

عرضه گوشی Optimus 3D ال جی و تکمیل اکوسیستم سه بعدی ها

Optimus 3D

با عرضه اولین گوشی سه بعدی جهان با ساختار tri-dual، ال جی توانست زنجیره محصولات سه بعدی را که شامل تلویزیون سینمای سه بعدی ال جی به همراه سینمای خانگی سه بعدی، نوت بوک سه بعدی، پرژکتور سه بعدی و مانیتورهای سه بعدی است را تکمیل نموده و در حقیقت اکوسیستم سه بعدی ال جی را بوجود آورد.

با استفاده از این محصولات، افراد می توانند از یک محتوای سه بعدی در این اکوسیستم لذت برده و آن را به اشتراک بگذارند. به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش با وجود رشد چشمگیر تکنولوژی سه بعدی در این سالها هنوز افراد زیادی شانس لمس آن را نداشته اند. ال جی با آوردن این تکنولوژی به خانه و در دستان افراد، این امکان را به همگان می دهد که از آن لذت ببرند.

گوشی Optimus 3D ال جی شما را قادر می سازد که با استفاده از دوربین آن فیلمبرداری سه بعدی کرده و محتوای مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید.

شرکت ال جی جهت محکم نمودن جایگاه برتر خود در بازار محصولات سه بعدی، استراتژی های جامع خود را در این زمینه اجرا نموده و لذت شما را از یک محتوای سه بعدی چند برابر می کند. همچنین با فراهم نمودن امکان ضبط لحظات زندگی شما به صورت سه بعدی در گوشی هوشمندتان، دنیای سه بعدی در دستان شماست.

ویژگی متمایز گوشی Optimus 3D ال جی، امکان پخش و ضبط تصاویر سه بعدی با بالاترین کیفیت و بدون نیاز به عینکهای سه بعدی است. ساختار ویژه tri-dual این گوشی که بیانگر پردازنده دوهسته ای، ساختار دو کاناله به همراه حافظه دوگانه است، سرعت و عملکرد گوشی را در اجرای برنامه ها، جستجو در اینترنت، بازی ها و دیگر برنامه های صوتی و تصویری افزایش می دهد.

Optimus 3D ال جی قابلیت اشتراک گذاری محتوای سه بعدی را با دیگر وسایل مجهز به DLNA مانند تلویزیون ها و نوت بوک های سه بعدی دارا می باشد.

ال جی قصد دارد با استفاده از اکوسیستم سه بعدی خود، روز به روز تکنولوژی سه بعدی خود را گسترش داده و تجربه لذت بخش خلق یک محتوای سه بعدی را با قابلیت اشتراک گذاری آن در دیگر محصولات سه بعدی خود به شما ارائه کند.

این گوشی بزودی در دسترس همگان بوده و در حال حاضر در بازارهای اروپا، آمریکا و آسیای میانه موجود می باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید