۲۹ دی ۱۳۹۳

اینورتر ArtCool Gallery ال‌جی؛ یک دستگاه تهویه مطبوع برای چند اتاق

محصولات راحت Multi F چنداتاقه سیستم‌های تهویه مطبوعی هستند که به دستگاه داخلی و خارجی تقسیم می‌شوند تا جایگزینی هوشمند برای سیستم‌های تهویه مطبوع مرکزی و دستگاه‌های تهویه‌ مطبوعی باشند که چند پنجره دارند. این سیستم‌های پمپ گرمایشی اینورتر در انواع مختلف و متناسب با موقعیت‌های متفاوت سرمایشی و گرمایشی در دسترس هستند.

دستگاه‌های داخلی Multi F ArtCool Gallery

دستگاه‌های داخلی Multi F ArtCool Gallery به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با تصویر، عکس یا شاهکار هنری 20 اینچ در 20 اینچ شما همخوانی داشته باشند. نصب این دستگاه ساده است و با پیچ به دیوار یا سطوح عمودی به خوبی سوار می‌شود. فیلتر قابل تعویض و قابل شست‌وشو در این دستگاه از جلوی دستگاه به راحتی و بدون استفاده از ابزار خاص قابل دسترسی است. هر دستگاه داخلی کنترل بی‌سیم مخصوص به خود دارد.

نهایت سکوت و راحتی

پره‌های هادی نوسان مکانیکی کنترل جریان هوا از سویی به سوی دیگر را بر عهده دارند. پنجره رفت‌وبرگشت مکانیکی جریان هوا به صورت خودکار هوا را به بالا و پایین هدایت می‌کند تا به صورت یکنواخت توزیع شود.

شما می‌توانید از میان تنظیمات سرمایش کم، متوسط، زیاد، قدرتی و خودکار در منوی حالت سرمایش یا Cooling Mode یکی را انتخاب کنید. مشابه همین تنظیمات را نیز می‌توانید در حالت گرمایش یا Heating Mode انتخاب کنید. تنظیمات خودکار سرعت فن را بر اساس تفاوت بین تنظیمات کنترل و دمای اتاق تنظیم می‌کند. تنظیمات نامنظم یا Chaos Setting به طور همزمان و اتفاقی سرعت فن و جهت جریان هوا را تغییر می‌دهد و نسیم طبیعی در فضای آزاد را شبیه‌سازی می‌کند. حداکثر صدای دستگاه داخلی ArtCool Gallery بیش از 42 دسی‌بل نخواهد بود و میزان صدای کمی را در اتاق ایجاد می‌کند.

تعهد کیفیت

ال‌جی به موفقیت پروژه‌های تهویه مطبوع هوای خود متعهد است و پشتیبانی فنی را هنگام نصب ارائه می‌دهد. همچنین، کلاس‌های متنوعی را برای نصابان و تأمین‌کنندگان خدمات برگزار می‌کند. این کلاس‌ها در مرکز آموزش ال‌جی و در مکان‌ها و زمان‌های مختلفی در طول سال و بنابه درخواست خاص اجرا می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید