۲۹ دی ۱۳۹۳

جشنواره تمام‌عیار ال‌جی برای هوشمندترین‌ها

 

اگر همیشه هوشمندانه خرید می‌کنید و تمامی جوانب را در خرید یک محصول الکترونیک، مانند یک دستگاه تلویزیون، در نظر می‌گیرید، حتماً خرید از جشنواره صوتی-تصویری تمام‌عیار ال‌جی و نونوار کردن خانه برای شب عید از گزینه‌های حتمی شماست.

این هوشمندها هستند که به دنبال هوشمندترین‌ها و البته به صرفه‌ترین‌ها هستند. احتمالاً با شرایط اقتصادی این روزها شما هم تصمیم دارید با مقدار پولی که تصمیم دارید برای خرید تلویزیون هزینه کنید، دلتان می‌خواهد حتماً هوشمندترین گزینه و به‌صرفه‌ترین را انتخاب کنید؛ تلویزیونی که هم با اوضاع مالی شما همخوانی داشته و هم از پیشرفته‌ترین و به‌روزترین فناوری‌ها برخودار باشد.

در چنین مواقعی حتماً کلی پرس‌وجو می‌کنید و بعد از کلی مشورت و وب‌گردی و کسب اطلاعات در مورد مشخصات فنی محصول مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید.

اگر نظر ما را می‌خواهید،  LB69000GIال‌جی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول یک تلویزیون سه‌بعدی هوشمند است که از سیستم‌عامل کاربرپسند و سادۀ webOS برخوردار است. این تلویزیون هوشمند نسبت به امکانات جدید و پیشرفته‌ای همچون پلت‌فرم webOS، فروشگاه مجازی برنامه‌ها و بازی‌های ال‌جی، فناوری ماشین زمان 2 و پنل شگفت‌انگیز IPS از قیمت مناسبی برخوردار است.

پنل‌های IPS

ضربه بزنید تا متوجه شوید. در تلویزیون‌های ال‌جی از پنل مخصوصی به نام IPS استفاده می‌شود که هم زاویه دید گسترده‌ای دارد و هم کیفیت تصویرسازی بالا.

تلویزیون هوشمند ال‌جی

تلویزیون هوشمند جدید ال‌جی این امکان را به شما می‌دهد که از برنامه‌ها، محتواهای عالی و نرم‌افزارهای مورد علاقه خود لذت بیشتری ببرید. کار با کنترل جادویی این مدل بسیار آسان است.

ماشین زمان 2

دیگر نگران از دست دادن برنامه مورد علاقه خود نباشید. با نسخه به‌روزشده ویژگی جذاب ماشین زمان ال‌جی می‌توانید برنامه مورد علاقه خود را ضبط نمایید و هیچ برنامه‌ای را از دست ندهید.

دنیایی از برنامه و بازی

تلویزیون هوشمند ال‌جی ساده‌ترین راه برای استفاده از سرگرمی‌های مورد علاقه شماست. تلویزیون‌های نسل جدید ال‌جی به شما امکان استفاده بهینه از امکاناتی نظیر برنامه‌های کاربردی و پیشرفته و برنامه‌های محبوبتان را می‌دهد. می‌توانید به راحتی برنامه‌ها را با کنترل جادویی کنترل کنید. اشاره کنید، ترسیم کنید، صحبت کنید و به اشتراک بگذارید و هوشمندانه از سرگرمی‌ها لذت ببرید.

۲ نظر

توحید ۱ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

منو یک تلویزیون ۵۵ اینچ مدل ۶۷۰۰ از جشنوواره ال جی میخوام که تخفیف داشته باشه لطفا راهنمایی کنید

soheila ۴ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام و خسته نباشید
آیا با اسفاده از ماشین زمان ۲ که این مدل داره می تونم یک کانال رو به صورت live تماشا کنم و در عین حال برنامه ۱ کانال دیگر رو هم ضبط کنم ؟ لطفا جواب بدین . ممنون

نظر دهید