۲۸ دی ۱۳۹۳

گوشی هوشمند ال‌جی G Flex 2؛ عجیب‌ترین‌ گجت در CES 2015

نمایشگاه CES 2015 امسال پر از محصولات متنوع و جدید و البته کمی عجیب و غریب بود. وب‌سایت techradar.com در این نمایشگاه گشتی زده است و محصولات عرضه‌شده را بررسی کرده است.

فارغ از دستگاه‌های پوشیدنی، بلندگوها، تلویزیون‌هایی با وضوح بالاتر از 4K، وجود گجت‌هایی مانند کمربند هوشمند، لباس‌هایی با چاپ سه‌بعدی، بلندگوهای حرفه‌ای با قابلیت سرمایش و پخش صدا، چیزهایی بودند که اگر با دیدن آنها از تعجب شاخ در نیاورید حتماً فکتان به زمین می‌چسبید!

چه از این محصولات خوشتان بیاید و چه نیاید، در هر حال CES پر از گجت‌های اعجاب‌انگیز است. به نقل از وب‌سایت techradar.com اولین گجت عجیب و غریب گوشی هوشمند و منحنی ال‌جی است که در این نمایشگاه واقعاً بازدیدکنندگان را به خود محصور کرده بود.

ال‌جی G Flex 2 یک گوشی منحنی است که چه آن را روی زمین بیندازید و چه رویش بنشینید انعطاف دارد.

نه، چشمان کامپیوتریتان شما را فریب نمی‌دهند! ال‌جی، در ادامه عرضه ال‌جی G Flex اصلی، دومین نسخه از این گوشی هوشمند را عرضه کرده که با استقبال بسیار زیادی نیز روبه‌رو شده است.

ال‌جی G Flex 2 نمایشگر 5.5 اینچ با وضوح full HD دارد که علاوه بر مدیریت آسان به دلیل اندازه کوچک‌تر، به کاربر امکان می‌دهد که به راحتی آن را در کف دست خود جای دهد؛ G Flex 2 این قابلیت را مرهون شکل منحنی بدنه‌اش است.

نمایشگر منعطف پلاستیکی شکستن آن را سخت‌تر می‌کند و قاب پشت خودترمیم پیشرفته نیز خط‌وخش‌ها را سریع‌تر از قبل و در مقابل چشمان شما برطرف می‌کند.

این محصول اولین گجت عجیب و شگفت‌انگیز در CES تا پایان امسال خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید