۳۰ بهمن ۱۳۹۰

ادوارد نورتون به همراه داریا وربوی چهره های تبلیغاتی گوشی PRADA 3.0 ال جی

شرکت ال جی ادوارد نورتون(Edward Norton) و داریا وربوی(Daria Werbowy ) را به عنوان چهره های برنامه تبلیغات گوشی PRADA 3.0 خود در جهان اعلام کرد. پرادای 3.0 سومین همکاری مشترک ال جی و پرادا در طراحی و تولید گوشی می باشد.

ادوارد نورتون بازیگر، نویسنده و کارگردان بسیاری از فیلم های معروف سینمای جهان بوده در عین حال داریا وربوی به عنوان یکی از مدلهای مشهور پرادا و دیگر برندهای مد شناخته شده است. هر دوی این ستارگان در زمینه کاری خود موفق و سرشناس بوده و افتخاراتی نیز کسب نموده اند.

به گفته مدیر کمپانی ال جی موبایل ، شرکت ال جی با بهره مندی از این استعدادها و شخصیتها در معرفی تلفن هوشمند پرادای 3 ال جی (PRADA Phone by LG 3.0) بسیار خرسند می باشد، و معتقد است که این افراد با توجه به قابلیت های خود، زیبایی و استحکام پرادای جدید ال جی را به عنوان یک گوشی هوشمند به تصویر می کشند.

این گوشی با برخورداری از طراحی زیبای PRADA و تکنولوژی برتر LG دارای یکی از بزرگترین و روشن ترین صفحهات نمایش  به ابعاد 4.3 اینچ و روشنایی 800-nit  به همراه فناوری NOVA می باشد که با استفاده از رابط کاربری پرادای آن شما می توانید تجربه ای متفاوت از یک گوشی هوشمند داشته باشید.

با توجه به فلسفه جدید طراحی پرادا، این گوشی دارای یک صفحه نمایش براق کاملا” لمسی بوده و قاب پشت آن را طرح منحصر به فرد Saffiano  PRADA در برگرفته است. از دیگر نکات قابل توجه پرادای 3.0 ال جی، ضخامت 8.5 میلیمتری آن و رنگ تماما” مشکی و براق آن است که ظاهری زیبا به گوشی می دهد.

از سایر ویژگیهای این گوشی می توان به پردازنده دو هسته ای 1.0 گیگا هرتزی دو هسته ای، نسخه آندروید Gingerbread با قابلیت ارتقای آن به آندروید Ice Cream Sandwich و همچنین دوربین 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

کاربران این امکان را دارند که از دیگر وسایل جانبی طراحی شده توسط PRADA برای گوشی خود استفاده نمایند

۵ نظر

farzad ۹ اسفند ۱۳۹۰ پاسخ

می خواستم بپرسم که ایا این گوشی به بازار ایران وارد شده ویا برنامه ای برای وارد کردن ان وجود دارد؟
با تشکر.

uosef ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ پاسخ

میتونم بپرسم.بهترین.مدل.ال.جی کدام.مدل.هستوچون۶روزه .که.بین.انتخاب.ال.جی.مانده.ام.متشکر

سمانه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ پاسخ

با سلام و تشکر میخواستم بدونم ایا برای پرادا کیف یا محافظی وجود دارد با تشکر

محمد ۶ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

آقا کی نسخه اندروید ۴ خاورمیانه میاد ؟
خسته شدیم

حامد ۷ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام ببخشید اندروید ۴ کی برای این گوشی میاد خواهشا جواب منو بدید

نظر دهید