Quantcast
تیر ۲۹, ۱۳۹۷
July 20, 2018
Lifesgood-1

شرکت ال جی کمپینی آنلاینی با عنوان Life’s Good به آدرس اینترنتی http://lifesgoodlg.com با حضور Little psy و گروه موسیقی کانادایی The Moffatts راه اندازی کرده است.

بکارگیری یک فناوری آنلاین و ابتکاری،‌ افراد قادر به ساخت یک موزیک ویدئو توسط نام و عکس خود خواهند بود.

چهره اصلی این کمپین، Min-Woo Hwang نام دارد که در سراسر دنیا به” “Little psy معروف است . Hwang به خاطر حضور در ابتدای موزیک ویدئوی پربیننده  Gangnam Style که رکورد گینس را  به عنوان محبوب ترین ویدئو در یوتیوب از آن خود کرده است شهرت دارد. همچنین تنظیم و آرایش گروه کانادایی Moffatts از دیگر ویژگی های این کمپین می باشد.

به گفته مدیر ارشد ال جی در این بخش، درحالی که اقتصاد جهانی کماکان عدم ثبات داشته و  نشانه ضعیفی در بهبود وضعیت آن دیده می شود و با توجه به فرا رسیدن تعطیلات سال نو ، این بهترین زمان برای کمک به مردم جهت بالا بردن روحیه و انرژی شان می باشد. ال جی با راه اندازی این کمپین روشی جدید و منحصر به فرد جهت تعامل با مصرف کنندگان خود ارائه کرده و  با ادغام فناوری آنلاین و شبکه های اجتماعی این امکان را به طرفداران خود می دهد تا محتوایی سرگرم کننده خلق نموده و آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک گذارند.

کمپین قبلی آنلاین ال جی با عنوان عملیات سه بعدی یا همان Mission 3D بوده است که مورد توجه رسانه ها و مصرف کنندگان زیادی در سراسر جهان قرار گرفت و بیش از ۱۶ میلیون بازدید در YouTube داشت.

2 دیدگاه در “کمپین زندگی زیباست

  1. بنام خدا
    با سلام و احترام
    برای سرگرمی و تجدید خاطره های گذشته این بار تصمیم گرفتم مطلبی
    کوتاه در ارتباط با پیشینه شرکت ال جی الترونیکس در ایران بویژه در بخش تولیدات مشترک با تولید کنندگان ایرانی بنویسم شاید برایتان جالب باشد تعداد برندهای تولید کننده لوازم صوتی و تصویری و همچنین لوازم خانگی در ایران بیشتر از کشور کره جنوبی اما تیراژ تولید آنها کمتر می باشد در ادامه با نام بردن از برند هایی که با همکاری ال جی در ایران به تولید تلوزیون و لوازم خانگی می پردازند قطعا سخنان اینجانب را تصدیق خواهید کرد قدمت تاسیس شرکت ال جی ازبرخی ازشرکتهای تولید کننده لوازم خانگی وصوت و تصویری در ایران کمتر است بنحوی که تا دهه ۵۰ ( هجری شمسی ) در ایران شناخته شده نبود پیشینه همکاری ال جی با صنایع ایران به همین دهه برمی گردد طبیعتا در این زمان هم فقط یک نمونه تلوزیون سیاه و سفید ال جی و یکدستگاه رادید ضبط سه موج با نام فارسی ستاره طلائی که برگردان نام تجاری گلد استار بود ت.سط صنایع الکترونیک معلولین ایران مونتاژ و به بازار عرضه می شد شرکتهای اصلی تولید کننده آن زمان شامل پارس الکتریک که تولید کننده تلوزیون با برند شاوب لورنس ایتالیا و گروندیک آلمان آلمان بود مدل ۱۲ و بعد ۱۴ اینچ توشیبا را بعنوان مدل های کوچک روانه بازار ساخت ، شرکت رادید تلوزیون ایران با همکاری آرسی ای تلوزیونهای آرتی آی را در سایزهای ۲۴ و ۲۵ اینچ به بازار عرضه می نمود و شرکت شهاب نیز تلوزیونهای مبله شهاب هیتاچی ، شرکت بلموند که بعدا به پیام تغییر نام داد تلوزیونهای بلموند که اصالت ایتالیائی داشت و شرکت رادیو الکتریک ایران نیز تلوزیونهای فیلیپس را در آن زمان تولید می کردند در اوایل دهه ۶۰ یک مدل تلوزیون ۲۰ اینچ با برند شهاب با بدنه چوبی و کانال گردان ( تیونر مکانیکی ) و یک مدل تلوزیون ۲۰ اینچ با کانال فینگر تاچ با برند تماشا با تیراژ بسیار پائین توسط شرکتهای شهاب و رادیو الکتریک ایران به بازار عرضه شدند این تلوزیونها با قیمت رسمی حدود شش هزار و پانصد و هفت هزار تومان به بازار عرضه اما قیمت آنها در بازار آزاد بین۱۶ تا ۱۷ هزار تومان بود نقطه عطف همکاری ال جی با صنایع ایران به اواخر دهه ۶۰ یعنی سال ۱۳۶۹ بر می گردد پس از اتمام جنگ تحمیلی و کمبود لوازم خانگی و صوتی و تصویری که در زمان جنگ کمیاب و صرفا توسط مسافران وارد می شد و فرسودگی لوازم خانگی موجود باعث تشدید این تقاضا می گردید اولین محصول مشترک تولید شده تلوزیون ۲۰ اینچ شهاب بود که با قیمت رسمی ۳۷۲۰۰ تومان از سوی شرکت شهاب به بازار عرضه و در همان روزهای اول قیمت بازار آزاد این محصول بیست هزار تومان بیشتر از قیمت مصوب آن بود به لحاظ داشتن یک صفحه ÷لاستیکی شفاف بر روی لامپ تصویر این مدل تلوزیون در بازار به شهاب دو شیشه معروف شد همانگونه که بنزهای دهه ۶۰ به بنزهای معماری و بنزهای دهها هشتاد به دانشجوئی معروف بودند این تلوزیونها حتی با نرخ بازار آزاد از یک تلوزیون ۱۴ اینچ خارجی ارزانتر بودند بطور مثال تلوزیون سونی مدل ۲۰۹۲ که در آن زمان امکان ورود آن فقط توسط حجاج صورت می گرفت حدود ۱۲۰ هزار تومان قیمت داشت این تلوزیونها همانگونه که در سایت شرکت شهاب هم می توانید مشاهده کنید سه ویژگی خاص را برای اولین بار بصورت همزمان به خریداران ارائه می نمود* اول دستگاه کنترل از راه دور* دوم پشتیبانی از استاندارد پخش تلوزیونی پال ( در آن زمان استاندارد پخش تلوزیون در ایران سکام فرانسه بود و دستگاههای پخش ویدئویی بتا ماکس و وی اچ اس موجود در بازار بر اساس استاندارد پال کار می کردند و در تلوزیونهای سکام تصاویر آنها سیاه و سفید پخش می شد و در آن زمان می بایست بر روی تلوزیونها برد پال سکام نصب می شد که در مورد تلوزیونهای پرتیراژ بواسطه تولید برد مخصوص همان مدل در عرض چند دقیقه در حضور مشتری انجام و در برخی از مدلها توسط برخی از تعمیرکاران خبره به اصطلاح خورانده می شد بطور مثال خوراندن برد پال سکام تلوزیون پارس به سونی ) *ویزگی سوم هم این بود که این محصول اولین تلوزیون دارای ورودی صوتو تصویر تولید داخل و شاید عرضه شده در ایران بود بیاد داشته باشید تلوزیون ۲۱ اینچ سونی مدل ۲۱۹۲ که ۴ سال بعد به بازار عرضه شد فاقد این قابلیت بود و از آنجا که ویدئو تنها دستگاه جانبی تلوزیون در آن زمان بود طبیعتا نیاز آن زمان را بخوبی پوشش می داد وضوح تصویر این تلوزیون بسیار خوب بود بطوریکه مشکل تاری تصویر در گوشه ها ی تصویر که در تلوزیونهای آن زمان متداول بود را نداشت اما روشنائی و کنتراست آن پائین و قابل قیاس با سونی و ناسیونال ( نام قدیمی پاناسونیک فعلی ) که در آن زمان بازار را در دست داشتند نبود کیفیت صدای تلوزیون هم به واسطه تنها بلند گوی کوچک بعضی شکل آن خوب نبود اما در مقابل گیرندگی آن حتی از سونی هم قوی تر بود خط تولید این تلوزیون در دیماه ۱۳۶۹ همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا ( س) با ظرفیت تولید ۳۰۰ دستگاه افتتاح و همان شب خبر آن در صدا و سیما منتشر شد اما پیش تولید آن قبلا انجام شده بود بطوریکه مراسم افتتاح خط تولید این مدل را از همین مدل که چند روز قبل خریداری کرده بودم دیدم و علی رغم گذشت ۲۲ سال از تولید هنوز هم از کیفیت تصویر آن کاسته نشده و با نصب یک دستگاه ۴ به یک بدون کلید که اخیرا به بازار عرضه و به قیمت ۵ هزار تومان خریداری کرده ام امکان اتصال همزمان گیرنده دیجیتال ، ویدئو و پخش دی وی دی را دارد هر چند که از سال ۱۳۸۶ بندرت ازآن استفاده می کنم شایان ذکر است به علت استقبال گسترده از این مدل سایر تولید کنندگان هم با اندکی تفاوت ظاهری و حذف دستگاه کنترل از راه دور و طلق محافظ در برخی از مدلها با یک پلت فرم مشترک تمام ظرفیت تولید خود را در سال ۷۰ و ۷۱ به تولید این تلوزیون ۲۰ اینچ اختصاص دادند شرکت کوفرد در اصفهان که تلوزیونهای ناسیونال را در ایران تولید می کرد و مدلهای تی سی ۲۶۳۰ و مدل جدید تر تی سی ۲۶۵۰ با سایز ۲۷ اینچ از پرفروش ترین تولیدات آن در دهه ۵۰و۶۰ به شمار می رفتند این مدل را با نام ایرانی کوفرد به بازار فرستاد شرکت پیام که از ادغام رادیو تلوزیون ایران و بلموند شکل گرفته بود این محصول را به نام پیام روانه بازار نمود شرکت جام جهان نما با شکل و شمایل زیباتر بدون طلق محافظ و با بدنه چوبی در دو مدل با کنترل و بدون کنترل از راه دور با مام تجاری بلر به بازار و بعد ها با آگهی فراخوان در روزنامه آمادگی واحد خدمات بعد از فروش شرکت را برای نصب تجهیزات و تحویل دستگاه کنترل از راه دور برای مدل فاقد کنترل اعلام نمود. شرکت رادیو الکتریک نیز با ظاهری مشابه به شهاب این تلوزیون را با نام تجاری تماشا به بازار عرضه و اولین تولید کننده ای بود که بر روی درب محفظه تنظیمات کانال تلوزیون ( که بصورت مکانیکی تنظیم می شد ) و به زبان انگلیسی عبارت اینکه این تلوزیون با قطعات سی کی دی گلد استار تولید شده را چاپ نموده بود ) به واسطه تیراژ بالای تولید و عمر بالای لامپ تصویر که شاید بعلت روشنائی و کنتراست پائین آنهم باشد هنوز مدلهای سالم آن به وفور در منازل و بخصوص در مغازه ها ( برای استفاده مغازه دار و نه فروش ) یافت می شود در سال های بعد تلوزیونهایی با طراحی و سایزهای بزرگتر با برندهایی مانند شیراز آریا ، اطلس ، آوا ،پانوراما با همکاری ال جی در ایران تولید شدند هرچند از سال ۱۳۷۱ با ورود سامسونگ و برخی از برندهای دیگر مانند ان ای سی و … همکاری آنها برای تولید مشترک در ایران یکتازی ال جی که در سال ۱۳۶۹ در این زمینه آغاز شده بود پایان یافت اما هنوز تولید مشترک با تولید کنندگان داخلی ادامه دارد و حتی تولیدات داخلی با برند ال جی تولید و علاوه بر مصارف داخلی بخش قابل توجهی از آن صادر می گردد در این رابطه تولید تلوزیونهای ال ای دی توسط شرکت گلدایران در منطقه سیرجان استان کرمان ، تولید انواع مانیتور در شرکت ماشینهای اداری ایران یا همان مادیران در هشتگرد و تولید تلوزیونهای لامپی در شرکت شهاب در جاده کرج صورت می گیرد ضمنا اکثر دستگاههای رادیو پخش نصب شده برر وی اتومبیلهای تولید داخل که با برند ایرانی عرضه میشود حاصل همکاری مشترک با ال جی است در خصوص کمپرسور یخچال که تا پایان دهه ۶۰ علاوه بر تولید داخلی ( شرکت کمپرسور ایران که تحت امتیاز نکی ایتالیا تولید کمپرسور را در ایران آغاز نمود ) بخش عمده تولیدات داخلی با استفاده از کمپرسورهای ماتسوشیتای ژاپن ( صاحب برندهای ناسیونال ، پاناسونیک و تکنیکس در لوازم خانگی و الکترونیکی و کوماتسو در زمینه ماشین آلات سنگین راهسازی ) انجام می شد بنحوی که در اولین سری یخچالهای تولیدی ایران ( یخچال پارس مدل پنگوئن ) زمانیکه برای اولین بار کمپرسور گلد استار نصب شد تفاوت قیمت زیادی داشت و علی رغم ضمانت سه ساله آن بقول معروف طالب نداشت در حال حاضر تقریبا تمامی تولید کنندگان یخچال در ایران از کمپرسورهای ال جی در تولیدات خود استفاده می کنند و بزرگترین تولید کننده لباسشوئی در ایران یعنی پاکشوما و پر آوازه ترین تولید کننده لوازم خانگی در ایران یعنی ارج برخی از مدلهای لباسشوئی ال جی را با برند ایرانی در داخل تولید می کنند در شرایط خاص ماههای اخیر که سایر برندها حتی به قیمت واگذاری سهم بازار به رقبا به امید افزایش قیمتها از عرضه کالا به بازار خود داری کردند ال نمایندگی های ال جی بعنوان تنها برند غیر ایرانی نه تنها کاهشی در عرضه محصولات نداشت هر چند در مقاطع خاصی برخی از مدلها ی لوازم خانگی آن بعلت فروش نامتعارف بعلت عدم عرضه کالا توسط سایرین با کمبودهایی مواجه شد بر تعهد خود برای پاسخ به نیازهای مشتری پایبند و حتی با تخفیفات پائیزی با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی محصولات خود را به بازار عرضه نمود بطور مثال تلوزیون مدل ۶۷۱۰۰ ال جی تولید داخل در سایز ۴۷ اینچ پس از اعمل تخفیف حدود سه میلیون و ششصد هزار تومان قیمت دارد در حالیکه ارزانترین تلوزیون سه بعدی ساخت ایران با برند ایرانی یعنی ایکس ویژن که با همکاری فنی و پنل ال جی تولید می گردد سه میلیون تومان قیمت دارد که امکانات تلوزیونهای هوشمند و وای فای داخلی و امکان پخش تصویر دو گانه و کنترل جادوئی و عینکهای مخصوص پخش دو گانه را ندارد و از نظر ظرافت و زیبائی طراحی هم با آن قابل قیاس نیست و قیمت تلوزیونهای همتراز رقیب کره ای آن هم بالاتر و بدون تخفیف عرضه می شود هر چند اخیرا برای برخی از مدلهای سه بعدی گران قیمت دستگاه بلو ری و برای مدلهای معمولی دستگاه پخش دی وی دی را بعنوان اشانتیون در نظر گرفته است تنها مدل شارپ بدون امکانات تلوزیون هوشمند در سایز ۴۶ نیز بدون امکانات تلوزیون هوشمند حدود ۳۷۵۰۰۰۰ تومان و تلوزیون سونی مدل اچ ایکس ۷۵۰ نیز باقیمت ۵۵۸۰۰۰۰ تومان نیز رقیب جدی برای ال جی نیستند رشد مغازه های برند ال جی در طول یکسال گذشته نیز نشان از اقبال بازار به این برند می باشد هرچند خلا زیادی از محصولات با برند ال جی در بازار وجود دارد که لوازم آشپزخانه توکار و دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری با کیفیت بالا و لوازم اداری مانند چاپگرها از اعم محصولاتی است که هنوز ال جی به آن پا نگذاشته است استفاده از اختراعات ال جی و طراحی های آن نیز معقوله ای است که به وضوح در بازار قابل مشاهده است و منکر آن نمی توان شد بنظر من سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه همراهی با مد روز و سلایق ملل ، کاهش هزینه های سربار و استفاده از قطعات مشترک در تولیدات از مهمترین دلایل پیشی گرفتن ال جی از تولید کنندگان باسابقه ایران و جهان می باشد و قطعا برای افزایش کم و کیفی محصولات و اقتصادی کردن تولیدات داخلی بنحوی که علاوه بر تامین نیاز داخلی در بازار رقابتی امروز امکان صادرات نیز داشته باشیم ما هم نباید از موارد ذکر شده قافل بمانیم قطعا در بخش نیروی انسانی ، انرژزی و مواد معدنی و پترو شیمی پتانسیل لام برای این منظور نیز در کشور فراهم است .
    موفق باشید .

  2. بنام خدا
    با عرض سلام ادب و احترام :
    استفاده از امکانات فراهم شده توسط ال جی فقط برای کسانیکه دارای تلوزیونهای هوشمند می باشند قابل دسترسی می باشد و برای کسانیکه قبل از سال ۲۰۱۰ میلادی اقدام به خرید تلوزیون های حتی گرانقیمت ال جی نموده اند و یا کسانیکه به هر دلیل مدلهایی را در سال های اخیر خریداری که این امکانات را ندارد از استفاده از امکانات فراهم شده و گشت و گذار در اینترنت و استفاده از برنامه های کاربردی ال جی محروم می باشند جالب اینجاست که ال جی برای این دسته از مصرف کنندگان اقدام به تولید دستگاه مکمل این تلوزیونها بنامNetwork Media Player with Smart TV نموده است که علاوه بر تلوزیونهای ال جی امکان استفاده از آن برای دارندگان تلوزیون با برندهای دیگر نیز امکان پذیر است این دستگاه امکان پخش فیلم موسیقی و عکس را از طریق درایو USB و گشت و گذار در اینترنت را فراهم می سازد مدل ساده این دستگاه مدلsp520 با قیمت بسیار ارزان و مدلهای ضمنا مدلهایی از این دستگاه
    قابلیت پخش بو ری و حتی فرمت های سه بعدی و حتی ارتباط بی سیم با سایر دستگاهها را دارند حسب امکانات قیمت های بیشتری دارند شایان ذکر است در حالیکه جای این دشتگاه در سبد کالای ال جی در ایران خالیست رقیب هم وطن ال جی دستگاه سه کاره ای با قابلیت پخش بلو ری امکانات تلوزیون هوشمند و پخش بلو ری سه بعدی با بدنه مشکی براق ( هماهنگ با مدلهای تلوزیون ارائه شده از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ میلادی توسط برند مذکور ) به بازار عرضه نموده که با قیمت بسیار مناسب ( حتی ارزانتر از دستگاه بلو ری سایر برندها )به بازار عرضه و با استقبال بسیار خوبی در بازار ایران مواجه شده بنحوی که حتی دارندگان تلوزیونهای ال جی برای امکان مشاهده کانالهای تلوزیونی که فقط با فرمت دیجیتال پخش می شوند ( با شروع بکار آزمایشی شبکه های سلامت و تماشا تعداد شبکه های تلوزیونی در حال حاضر به بیست شبکه بالغ و فقط هشت کانال از این شبکه ها همزمان با پخش دیجیتال بصورت آنالوگ نیز پخش می شوند ) بجای خرید جداگانه دستگاه گیرنده دیجیتال ، پخش بلو ری و دستگاهها مکمل تلوزیون برای استفاده از امکانات تلوزیون هوشمند با قیمتی تقریبا نصف این سه دستگاه یک دستگاه سه کاره خریداری و علاوه بر صرفه جوئی اقتصادی در استفاده از درگاههای ورودی یا همان پورتها بخصوص در مدلهای ارزانقیمت تر که از این بابت دچار کمبود بیشتری هستند از بابت استفاده از یک کنترل به جای سه دستگاه کنترل از راه دور نیز احساس راحتی بیستری می کنند . امیدواریم با عرضه این محصول در ایران دارندگان تلوزیونهای ال جی که تمایل دارند ست صوتی و تصویری آنها بصورت کامل از این برند باشد براحتی و با مبلغ بسیار ناچیزی به این امکانات دسترسی پیدا کنند
    موفق باشید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کد امنیتی تصویر جدید


ويدئو