۱۹ آذر ۱۳۹۱

فر نوری جدید ال جی مجهز به هیتر ذغالی،‌ برخورداری از غذایی سالم تر و پختی آسان تر

ال جی فر نوری کانوکشن جدید خود را با طراحی آینه ای و مجهز به هیتر ذغالی، به بازار معرفی کرد.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش،‌ قابلیت هیتر ذغالی نوری در پخت غذاهایی با طعم های بی نظیر و مخصوص رستوران های 5 ستاره،‌ تاثیر به سزایی دارد. علاوه بر این برخورداری از تکنولوژی های جدید غذایی سالم تر،‌ با حفظ ارزش غذایی و بدون چربی اضافی را در اختیار شما قرار می دهد. تکنولوژی پخت نوری ال جی سرعت آشپزی را بالا برده و تا 40 درصد کاهش دهنده مصرف انرژی است.

تکنولوژی پخت نوری ذغالی با استفاده از یک میله ذغالی،‌ حرارت یکنواختی ایجاد کرده که باعث می شود سطح رویی غذا برشته و داخل آن آبدار باقی بماند. از طرف دیگر با نفوذ امواج نوری در داخل غذا، ‌نمک و چربی اضافی آن خارج شده و در عین حال ویتامین ‍‍C  و دیگر مواد مغذی آن حفظ می گردد.

از دیگر ویژگی ها فر نوری ال جی،‌ برخورداری از اولین تکنولوژی کنترل دمای پخت غذا می باشد، که قادر است با وجود چندین دمای مختلف برای طبخ غذا،‌ بهترین و آسان ترین تجربه آشپزی را برای شما به ارمغان آورد. برنامه آَشپزی خودکار در این فرها،‌ افراد را قادر می سازد در سه دمای از پیش تعیین شده کم،‌متوسط و زیاد، ‌غذاهای متنوع ‌با طعم عالی و کیفیتی بالا تهیه کرده و از آشپزی آسان و سریع در خانه های خود لذت ببرند. همچنین قابلیت جدید کنترل دمای پخت کانوکشن نیز بهترین و آسان ترین تجربه آشپزی را با ایجاد حرارت از چهار قسمت مختلف دستگاه، برایتان به ارمغان می آورد. این هیتر ها در بالا و کف فر قرار داشته و حرارت و گرمای یکنواختی برای پخت تولید می کنند.

فر نوری ال جی با طراحی آینه ای توسط هیتر ذغالی و تکنولوژی کانوکشن، کمک شایانی به صرفه جویی درمصرف انرژی و زمان می نماید. طراحی منحصر به فرد به همراه درب آینه ای، بر زیبایی دکوراسیون هر آشپزخانه ای می افزاید. نمایشگر دیجیتالی درجه حرارت در این محصول بسیار خوانا بوده و اطلاعات مفید آشپزی را به شما نمایش می دهد

۲ نظر

حسین ۱۹ آذر ۱۳۹۱ پاسخ

بنام خدا
در ماکرو فرهای سری سولار دام و سولار ویو که قیمت مناسبتری دارند و به همین علت از اقبال بیشتری در بازار برخوردار شدند از انرژی ماکرو ویو برای مغز پخت کردن ( مانند مرغ بریان ) و از المنتهای تعبیه شده در قسمت بالای اتاقک پخت برای برشته کردن همزمان استفاده میشود این نوع پخت دوگانه از نظز هزینه پخت و سرعت در طبخ غذا بسیار مناسب بودن بنظر می رسد که در این فر از لامپ حرارتی بجای امواج مکروویو استفاده و وظیفه المنت به ذغال التهابی ( میله ذغالی که بر اثر مقاومت در برابر عبور جریان برق گرما تولید میکند ) سپرده شده که در حفظ خواص مواد غذائی و کیفیت پخت نتیجه بهتری نسبت به مدلهای قدیم ماکروفر های سولار دام داشته باشد شایان ذکر است فرهای نوری چند سالی است که جای خود را در آشپزخانه خانواده های ایرانی باز کرده و مهمترین علت آن سلامت پخت در این فن آوری است و بنظر میرسد ال جی اولین ارائه کننده پخت ترکیبی با این فن آوری یعنی پخت با لامپ حرارتی ( نوری ) و المنت ذغالی در بازار باشد .این مدل قطعا هماهنگی کاملی با اچاگازهای فردار برنگ سیلور با درب های شیشه ای آینه ای دارد که تقریبا با تمامی رنگ کابینت های آشپزخانه هماهنگی کاملی دارند . منتظر اختراعات و مدلهای نو آورانه جدید تری از ال جی هستیم
موفق باشید

زهرا ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ پاسخ

با سلام
مایلم بدونم می تونم لباسشویی آلبالویی رنگ ال جی خرید کنم ؟ یا این رنگ به بازار ایران وارد نخواهد شد، چنانچه لباسشویی دوو خرید کنم آیا از کیفیت مناسبی در حد ال جی برخوردار است ؟
منتظر پاسختان هستم
با سپاس فراوان
طیبی

نظر دهید