۱۸ فروردین ۱۳۹۲

کولرهای گازی اینورتر، مدل ایستاده

صرفه جویی فوق العاده در مصرف انرژی، قدرت سرمایش فوق العاده به همراه طراحی منحصر به فرد

ال جی کولر اینورتر مدل ایستاده خود را با ساختاری اقتصادی طراحی نموده و راهکاری ایده آل برای کنترل هوای مکان هایی چون هتل ها، رستوران ها، دفاتر اداری و دیگر ساختمان ها برای ما به ارمغان آورده است. برترین ویژگی این سیستم صرفه جویی قابل توجه آن در مصرف انرژی است. مصرف انرژی این محصول به حدی پایین است که در هزینه های عملکرد دستگاه به حساب نمی آید. از سوی دیگر اینورتر ایستاده ال جی دارای قدرت سرمایش بالا و مطمئن بوده و در عین حال به طراحی آن نیز توجه بسیاری شده است. مدیران هوشمند همیشه به دنبال ایجاد محیطی خلاق و پیشرو با برخورداری از طراحی داخلی حرفه ای بوده و کولر اینورتر ایستاه ال جی پاسخگوی این نیاز بوده است.

بازدهی عالی در مصرف انرژی به همراه عملکرد پیشرفته

مهندسین ال جی بعد از طراحی این محصول بر دستیابی به بازدهی انرژی هر چه بالاتر تمرکز کردند. تلاش های آنها بیهوده نبوده و تکنولوژی اینورتر در محصول جدید ال جی موفق به کاهش مصرف انرژی به میزان 30 در صد در مقایسه با محصولات مشابه دیگر رقبا گردید. این رقم در مقایسه با مدل هایی که از تکنولوژی اینورتر برخوردار نیستند، ‌بسیار بیشتر و حدودا” 50 تا 66 درصد می باشد.

بی صدا،‌ قدرت گرمایش بالا و استفاده آسان

کولر اینورتر ایستاده ال جی مجهز به تکنولوژی موتورهای BLDC بوده که قدرت سرمایش بالاتری دارند. به این معنی که هوای سرد با سرعت بیشتری تولید شده و فضای داخلی اتاق در مدت زمان کمتری خنک می شود. این محصول قادر است هوا را تا فاصله 10 متر پرتاب کند. همچنین این محصول با برخورداری از نوآوری های جدید سطح صدا را حتی زمانی که دستگاه با تمام ظرفیت خود کار می کند، ‌به طرز چشمگیری کاهش داده و افراد می توانند از هوای مطبوع لذت برده و تمرکز خود را بر روی کارشان حفظ نمایند.

طراحی شیک و زیبا

مصرف کنندگان همیشه طراحی زیبای اینورتر ایستاده ال جی را تحسین می کنند. این محصول دارای ساختاری مدرن و شیک بوده که با دکوراسیون های جدید به راحتی هماهنگ می شود. در انتها لازم به ذکر است که این محصول با وجود طراحی ویژه قطعات داخلی خود از ابعادی باریک برخوردار بوده و در نتیجه نصب و جابه جایی آن بسیار راحت و آسان می باشد.

 

۲ نظر

reza ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ پاسخ

very very very good

حسین ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
در اخبار منتشره در بسیاری از موارد در مورد فن آوریها توضیح کامل و حتی اینکه مخفف چه کلماتی هستند توضیحی درج نمی شود بطور مثال فن آوری اینورتر هنوز برای بسیاری شناخته شده نیست و احتمالا بسیاری از مطالعه کننده های این خبر تکنولوژی یا بهتر بگوئیم فن آوری موتورهای BLDC را برای اولین بار در این خبر دیده اند در بسیاری از موارد فقط درج اینکه این حروف به ترتیب حرف اول کدامیک از کلمات می باشد کافیست تا بسیاری از سئوالات ایجاد شده در ذهن مخاطب پاسخ داده شود به هر حال BLDC به فن آوری موتورهای DC بذون جاروبک یا Brush Less اطلاق می گردد و مطلوبیت های موتورهای القائی را در کنار موتورهای DCدارای جاروبک در کنار یکدیگر دارد قابلیت گشتاور ایستای موتورهای DC معمولی دارای جاروبک را همراه با عملکرد سرعت بالای موتور های القائی بطور همزمان دارد البته با توجه به اینکه در مورد بسیاری از محصولات ال جی بر اساس شرایط کشوری که قرار است محصول در آن کشور مورد بهره برداری قرار گیرد سفارشی سازی می نماید مثلا قرار دادن اکولایزر فارسی بر روی سیستم های صوتی و یا گیرنده دیجیتال و آنالوگ کاملا منطبق با استاندارد های صدا و سیما که عملکرد بدون نقصی در عملکرد ها مانن تله تکست فارسی ، زیر نویسها ، OSD یا زاهنمای عملکرد روی صفحه فارسی ، EPG یا جدول راهنمای جدول پخش برنامه های صدا و سیما و راهنمای کامل و روان عملکرد تلوزیون به زبان فارسی و … و حتی مشخصات و پشتیانی آن به زبان فارسی روان برای مصرف کننده قابل استفاده و یا در ماکرو فر های توزیع شده کلید منوی طبخ غذاهای ایرانی پیش بینی شده انتظار می رود در خصوص سیستمهاس تبریدی یا سرمایشی نیز با توجه به شرایط موجود در ایران کولرهای گازی هیبریدی یا منبع انرژی دو گانه بطور مثال با استفاده همزمان از سلولهای خورشیدی برای مکانهای آفتابی و یا استفاده از سوخت گاز شهری ( چیزی شبیه به یخچالهای نفتی قدیمی که با شعله کوچکی کمی بزرگتر از یک شمع کار می کرد ) تولید نماید در ایران بخشی از انرژی برق در نیروگاههای حرارتی تولید که در فرایند تولید برق و انتقال آن تا محل مصرفبا مقدار قابل توجهی اتلاف انرژی همراه است از طرفی اوج مصرف گاز در فصل سرماست و در فصل گرما مشکلی از بابت تامین گاز وجود ندارد در حالیکه اوج مصرف برق در ایران در تابستان و روزهای بسیار گرم سال به لحاظ استفاده از کولر برای خنک کردن منازل و ادارات می باشد شاید این ایده برای منازل معمولی مناسب نباشد اما قطعا برای مجتمع های مسکونی و ادارات و مکانهای عمومی قطعا مقرون به صرفه و اقتصادی است ضمنا از حرارت تولیدی امکان استفاده ثانویه مانند تامین آب گرم مصرفی وجود دارد نرخ محاسبه گاز مصرفی در فصل گرما پائین تر از فصل سرماست و این موضوع نیز باعث هر چه بیشتر اقتصادی تر شدن طرح می گردد . بعلت سادگی طراحی و فن آوری بکار رفته در این نوع کولرها قیمت نهایی برای مصرف کننده کمتر و عمر آن بیشتر و تعمیرات آن بمراتب ساده تر از کولرهای گازی معمولی و در نتیجه در دراز مدت هزینه نگهداری آن بمراتب پائین تر است ضمن اینکه در فصل سرما نیز امکان تولید گرما را نیز خواهد داشت . بهتر است بهتر است کمی روی این ایده بررسی و بعد مقایسه فرمائید .
موفق باشید

نظر دهید