۱۰ مرداد ۱۳۹۲

ال‌جی G2 و موسیقی گروه کُر پسران وین

 

زنگ‌‌های مخصوص و صداهای از پیش‌ بارگذاری شده به طور انحصاری برای جدیدترین گوشی‌ ال‌جی ضبط شده‌اند.

صداهای گروه کُر پسران وین در G2، گوشی هوشمند صدرنشین ال‌جی الکترونیکس، از پیش بارگذاری شده‌ است. ال‌جی از نزدیک با گروه کُر همکاری کرده است تا مجموعه‌ای از صداهای هارمونیک متمایز شامل 9 زنگ تماس و 5 زنگ اعلان و هشدار را بسازد. 4 قطعه موسیقی زنگی باخ مانند Air on the G String  نیز شامل این مجموعه می‌شود.

دکتر جونگ-سئوک، رئیس و مدیر اجرایی شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «چه این یک موسیقی کلاسیک باشد یا یک موسیقی نوی کاپلا، ال‌جی همیشه موسیقی زیبا را به عنوان مکملی عالی برای گوشی‌های زیبای ما دیده است. برای اوج این گروه کُر بین المللی و مشهورتر شدن آن، بسیار برازنده است که موسیقی آسمانی گروه کر پسران وین در LG G2 برجسته شود.»

گروه کُر پسران وین یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین گروه‌های کُر پسران در دنیا است. حدود 500 سال است که نماد بردباری اتریش بوده است و در حال حاضر هر سال حدود 300 کنسرت را در حضور نیم میلیون عاشق موسیقی در سراسر دنیا برگزار می‌کند. این پسران عمدتاً از اتریش انتخاب می‌شوند اما از بسیاری از کشورهای دیگر نیز به این گروه می‌پیوندند.

تلاش‌های ال‌جی برای ایجاد اشتراک مساعی بین فناوری و احساس بشر به سال 2006 برمی‌گردد. در آن زمان، ال‌جی با گروه سوئدی کاپلا به نام The Real Group کار می‌کرد تا با استفاده از صداهای انسان زنگ‌های تلفن همراه را تقلید کند. در سال 2010، ال‌جی صداهای حقیقی ارکستر اِنیو موریکان (Ennio Morricone) را به خط تولید گوشی‌های هوشمندش افزود.

از ابتدای ماه آگوست، طرفداران موسیقی عالی می‌توانند وارد میکروسایت LG G2 – www.G2.LGMobile.com شوند و زنگ تماس Life’s Good  ال‌جی را که توسط گروه کُر پسران وین را همراه با دیگر موسیقی‌های رایگان دانلود کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید