۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳

ال‌جی: هر جوری که دلتان می‌خواهد مسابقات را تماشا کنید

 

برزیل خودش را برای پرتماشاچی‌ترین مسابقات جهان در سال 2014 آماده می‌کند. اما چگونه میلیاردها نفر از مردم مسابقات تابستان امسال را تماشا می‌کنند؟ پاسخ ال‌جی به شما برای نحوه تماشای فستیوال فوتبال امسال یک پیشنهاد است: لوازم صوتی-تصویری منحصربه‌فرد ال‌جی

یکی از زوایای حامی که می‌تواند جنبه خلاقانه داشته و نتیجه مثبتی را به همراه داشته باشد ممکن است رابطه عاطفی و اهمیتی که به نمایشگرهایمان در رخدادهای ورزشی امسال می‌دهیم را پررنگ کند و تشخیص دهد که رفتارهای تماشای اجتماعی در جام جهانی فوتبال چیست. آیا تماشاچیان دوست دارند دور یک تلویزیون بزرگ 55 اینچ 4K در آلمان جمع شوند یا خودشان به تنهایی در انگلیس فوتبال تماشا کنند زیرا از تماشای فوتبال با دیگران عصبی می‌شوند، یا اینکه مهمانی ترتیب دهند و مقابل یک تلویزیون OLED بزرگ در مکانی عمومی مثلاً در خیابان یا پارک از مسابقات لذت ببرند؟

ال‌جی، با تمرکز بر نحوه تماشای فوتبال، می‌تواند به عنوان یکی از صاحبان قدرت به دنبال راهکارهایی باشد که شیوه‌های تماشای متفاوتی را ایجاد کند. علاوه بر این، همه چیز تلویزیون و وسایل دیگر نیست؛ عادات تماشا ممکن است این گونه باشد که مردم زیر نسیم خنک دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی در طی تابستان گرم هم جمع شوند یا حتی نوشیدنی‌های خنک‌شده و تازه در یخچال‌فریزهای ال‌جی بنوشند یا میان‌وعده‌های پخته و خوشمزه که با مجموعه لوازم خانگی کارامد و شیک ال‌جی تهیه شده‌اند را نوش جان بفرمایند. پوشش جام جهانی 2010 نشان داد که بهترین رویکرد این است که مخاطبان و رسانه را با بهترین تجربه مشاهده فوتبال آشنا کنیم.

۲ نظر

vahid ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

من تلویزیون LA 86000 دارم … چطور بدون اینترنت و با استفاده از قابلیت widi میشه تصاویر موبایل ر بر روی تلویزیون ریخت … و از اون مهم تر چطور میشه تصاویر تلویزیون رو بر روی موبایل دید؟!!! مطمپن هستم همچین قابلیتی رو تو مشخصات تی وی ال جی دیدم… ؟؟

مهران ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

جقدر دوستداشتم جام جهانی را با تلویزیونهای ال ای دی الجی ببینم اما حیف که فعلا اه در بساط نداریم که با ناله سودا کنه ای کاش بولدار میشدم تا قبل جان جهانی میخریدم یعنی میشه

نظر دهید