۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳

فرش قرمز ال‌جی برای G Flex در مراسم افتتاحیه اکران فیلم گودزیلا

اثر وارنر براز پیکچرز و لجندری ‌پیکچرز (Warner Bros. Pictures And Legendary Pictures)

 ال‌جی الکترونیکس، سازنده تحسین‌شده گوشی هوشمند ال‌جی G2، تبلت LTE ال‌جی G Pad 8.3 و گوشی منحنی خلاقانه ال‌جی G Flex، با مشارکت وارنر براز پیکچرز (Warner Bros. Pictures) و لجندری پیکچرز (Legendary Pictures) میزبان مراسم افتتاحیه فیلم گودزیلا، یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تابستان در سینماها در 16 ماه مه می‌شود. ال‌جی برای گوشی هوشمند و منعطف خود، ال‌جی G Flex و بازیگران و سازندگان فیلم در دالبی تئاتر هالیوود فرش قرمز پهن کرد تا شگفت‌آورترین موجود در فرهنگ سینما را، در غروبی که با فناوری مبتکرانه و شگفتی برای طرفداران سرگرمی همراه است، جشن بگیرد.

ال‌جی G Flex، که به دلیل شکل منحنی‌اش کاملاً شناخته‌شده است، با فیلمی ماجراجویانه پرده‌برداری بزرگ خود را در هالیوود انجام می‌دهد تا طرفداران را با تجربه مشاهده بی‌نظیر ال‌جی پیوند دهد. به لطف ال‌جی، چندین طرفدار خوش‌شانس بلیط شرکت در این افتتاحیه منحصربه‌فرد را دریافت کردند و این فرصت را پیدا کردند که ستاره‌ها را روی فرش قرمز تماشا کنند و در کنار بزرگترین ستاره‌های درجه یک هالیوود و بازیگران به تماشای فیلم بنشینند.

شرکت‌کنندگان در این میهمانی شانس بازدید از فروشگاه ال‌جی را داشتند تا نیم‌نگاهی به فناوری مبتکرانه ال‌جی در آینده داشته باشند و با لمس گودزیلا غرش آن را در بیاورند. ال‌جی محتوایی را منحصراً برای طرفداران در نظر گرفته است و به آنها این امکان را می‌دهد تا قبل از اکران فیلم در سالن‌های سینما بخش‌هایی از فیلم را ببینند.

چانگ ما، نایب رئیس بازاریابی امریکای شمالی بخش ارتباطات موبایلی ال‌جی، گفت: «مشارکت برای افتتاحیه گودزیلا، یکی پرطرفدارترین چهره‌های مشهور در فرهنگ مردمی، فرصتی ناب برای ال‌جی است تا گوشی هوشمند ال‌جی G Flex را به نمایش گذارد. ما به عنوان شرکتی که با اصلاح مجدد تجربه مشاهده، خود را وقف بهبود و غنی کردن سرگرمی برای کاربران گوشی هوشمند کرده‌ایم خرسندیم که به طرفداران و برندگان خوش‌شانس این فرصت را بدهیم که جزئی از پخش انحصاری فیلم و جوایز آن باشند.»

در میهمانی رسمی گودزیلا، ال‌جی فروشگاهی ایجاد کرده بود که شرکت‌کنندگانی که از خرابکاری‌های گودزیلا در نمایشگر بزرگ جان سالم به در برده بودند برای تجربه امکانات متفاوت به مناطق گوناگونی هدایت می‌شدند. در نتیجه نوآوری‌های ال‌جی G Flex مانند مشاهده حیرت‌انگیز و قابلیت امنیتی Knock Code ال‌جی برجسته می‌شد. Knock Code ال‌جی تحول قابلیت KnockON است که برای اولین بار در گوشی تحسین‌شده ال‌جی G2  معرفی شد. این قابلیت یک قابلیت امنیتی جدید است که به کاربران امکان می‌دهد تا با وارد کردن توالی ضربه شخصی‌سازی شده بر روی خانه‌های مشهود چهارگانه، گوشی هوشمند خود را بیدار و قفل آن را باز کنند. کاربران با قابلیت Knock Code می‌توانند بیش از 80 هزار ترکیب ضربه را ایجاد کنند و حس اطمینان بیشتری در مورد امنیت دستگاه خود داشته باشند.

مشاهده سینمایی با نمایشگرهای منحنی ال‌جی

ال‌جی در تولید نمایشگرهای پیشرفته، ایجاد تجربه مشاهده شگفت‌انگیز در تلویزیون و اکنون ارائه آنها در گوشی‌های هوشمند منحنی پیشگام است. ال‌جی G Flex به عنوان اولین گوشی منحنی و منعطف دنیا به کاربران طراحی ارگونومیک و شیک ارائه می‌دهد و در همان حال قابلیت‌های مهندسی پیشرفته ال‌جی را به نمایش می‌گذارد. نمایشگر منحنی ال‌جی G Flex تجربه مشاهده سینمایی را مشابه نمایشگرهای منحنی بزرگتر در سالن‌های سینما بازتولید می‌کند و رابطه گودزیلا با وارنربراز و لجندری را به فرصتی استثنایی و منحصربه‌فرد مبدل می‌کند.

کاربران ال‌جی G Flex با اندروید کیت‌کت 4.4 اکنون می‌توانند مشاهده حیرت‌انگیزِ همراه را تجربه کنند و بیش از 80 هزار الگوی ضربه Knock Code ایجاد کنند تا راهی ساده و خصوصی برای بیدار کردن و باز کردن قفل گوشی پیدا کنند.

۳ نظر

amir.m.s ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

اونا روی تلویزیون های oled فیلم میبینند!ما هم روی این پرده های که از طبقه آخر سینما با آپارات با کلی خط و خش میندازن جلومون!:(

سینا ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام من lg g2 دارم صفحه لمسیش شکسته میخواستم بدونم درست میشه اگر درست میشه چقدر هزینه داره

ال جی ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
در مورد هزینه باید پیش گارانتی ببرید تا براورد کند

نظر دهید