۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳

آمار جدید ال‌جی: فوت‌وفن‌هایی که مادران برای مدیریت می‌جویند

 

انگل‌وودکلیفس، نیوجرسی- طبق مطالعات جدیدی که به تازگی منتشر شده است، بیشتر زنان مادر بودن را یکی از جنجالی‌ترین نقش‌هایی می‌دانند که بازی می‌کنند. 89 درصد از زنان متأهل این شغل خود را پرزحمت‌تر از همسر بودن می‌دانند.

آمار جدید که توسط شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس از بیش از یکهزار مادر گرفته شد، نشان داد که با اینکه مادر بودن ارزشمند است اما زنان متأهل پی برده‌اند که بیش از آنچه انتظارش را داشته‌اند سخت است و نمی‌توانند (49 درصد) برای همسرشان، بدون فرزند وقت بگذارند. در حالیکه مادران خانه‌دار اوقات سخت و فشرده‌ای را با دیگر بزرگسالان دارند (37 درصد). بیشتر افرادی که در این آمار شرکت کردند (76 درصد) تا آنجا پیش رفته‌اند که فکر می‌کنند باید برای خودشان هم زمان بگذارند؛ بدون اینکه خانواده را در جریان بگذارند.

این آمار اعترافات ارزشمندی را آشکار کرد که مادران امروز به اشتراک گذاشته‌اند:

  • شگفت‌زده شوید: تقریباً همه مادران (96 درصد) تأیید می‌کنند که مادر بودن از آنچه فکرش را می‌کردند سخت‌تر است؛ مثلاً حفظ آرامش در زمان خستگی و از کوره در رفتن (57 درصد) و نظم‌دهنده بودن (49 درصد).
  • روش مقاومت کمتر: بیش از نیمی از مادران (52 درصد) برای انجام کارها به دنبال میان‌بر می‌گردند. 3 نفر از هر 5 نفر مادر (57 درصد) کیک آماده می‌خرند و آن را به عنوان کیکی که دست‌پخت خودشان است تعارف می‌کنند.
  • چون من می‌گم: بیش از یک‌سوم مادران (34 درصد) برای مجاب کردن فرزندان به انجام کار، دروغ مصلحت‌آمیز می‌گویند.
  • سبک کردن بار: تقریباً 9 نفر از هر 10 مادر (85 درصد) برای سبک کردن بار خود اقداماتی انجام می‌دهد؛ مثلاً فرزندان را در انجام کارهای خانه مسئول می‌کند (64 درصد) یا یک روز را برای بازی اختصاص می‌دهند تا هزینه پرستاری از کودک کمتر شود (20 درصد).
  • مادرها بهتر می‌دانند: زنان معتقدند اولین مرجع برای مشاوره مادر خودشان است (35 درصد)، پس از آن دوستانی که آنها هم بچه دارند (21 درصد)، سپس، زنان متأهل و در آخر همسر خودشان (20 درصد).

دیوید واندروال، رئیس بازاریابی ال‌جی الکترونیکس امریکا، گفت: «ما می‌دانیم که مادر بودن سخت‌ترین کار ممکن است و ما می‌خواهیم مادران بدانند که ال‌جی چالش‌هایی که آنها و خانواده‌هایشان تجربه می‌کنند را درک می‌کند. لوازم خانگی ال‌جی برای کمک به شما آماده هستند. فناوری TurboWash یا شست‌شوی سریع 20 دقیقه در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند یا دسترسی به غذاهای پراستفاده در یخچال‌‌های درتودر ال‌جی.»

ال‌جی مادران را تشویق می‌کند که اعترافات خود را با توییت کردن در #MomConfessions، در صفحه فیس‌بوک ال‌جی امریکا یا در صفحه www.momconfessions.com با دیگران به اشتراک گذارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد لوازم خانگی ال‌جی و راحت کردن زندگی برای خانواده‌ها به وب‌سایت www.LG.com سر بزنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید