۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

دوربین هوشمند و حرفه‌ای در ال‌جی G7 ThinQ

گوشی G7 ThinQ ال‌جی با یک دوربین ۸ مگاپیکسل در جلو و دوربین دوگانه در پشت گوشی با دو لنز  ۱۶ مگاپیکسل استاندارد و عریض برای وضوح تصویر بالاتر و ثبت جزئیات بیشتر عرضه شده است.

دوربین حرفه‌ای با لنز عریض این گوشی اکنون مناظر را زیباتر ثبت کرده و در گوشه‌های تصویر کمتر شاهد اعوجاج خواهید بود. همچنین سلفی‌ها واضح‌‌تر و نسبت به گوشی‌های قبلی ال‌جی طبیعی‌تر  ثبت خواهند شد.

همچنین ال‌جی قابلیت‌های هوش مصنوعی مدل V30S را در این مدل بهبود داده است. AI CAM (دوربین هوش مصنوعی) ال‌جی از ۱۹ حالت تصویربرداری مختلف( هشت حالت بیشتر از قبل) برای ثبت هوشمند‌تر و بهینه‌تر لحظه‌ها استفاده می‌کند. در صورتی فیلتر پیشنهاد شده توسط AI CAM  متناسب با سلیقه کاربران نباشند، آنها میتوانند با انتخاب یکی از ۳ گزینه دیگر کیفیت عکس های خود را ارتقا دهند.

در گوشی G7 ThinQ ال‌جی عکاسی در نور کم با دوربین Super Bright Camera به سطح جدیدی ارتقا پیدا کرده است، و عکس‌ها چهار برابر روشن‌تر از تصاویری که دوربین‌های معمول ثبت می‌کنند، هستند. الگوریتم هوش مصنوعی با ترکیب سنورهای تصویربرداری و پردازش نرم‌افزاری،تنظیمات دوربین را به طور خودکار هنگام عکسبرداری در نور کم تنظیم می کند.

علاوه بر این‌ها ال‌جی قابلیت‌هایی به گوشی G7 ThinQ ا اضافه کرده است که عکاسی را لذت‌بخش‌تر از قبل می‌کند. حالت Mode  Live Photo یک ثانیه قبل و بعد از زمانی که شاتر فشار داده می‌شود را ثبت می‌کند تا لحظات غیرمنتظره و لحظاتی که معمولا از دست می‌روند را ثبت کند. استیکرهای طراحی شده از قابلیت تشخیص چهره استفاده کرده و به صورت دوبعدی و سه‌بعدی روی صورت می‌نشینند. این استیکرها شامل مواردی از جمله عینک‌دودی و هدبند و غیره هستند که به صورت زنده روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند.

حالت پرتره (Portrait Mode) که برای اولین بار به سری G آمده است کاملا روی صورت تمرکز کرده و عکس‌هایی حرفه‌ای با پس‌زمینه تار می‌گیرد. حالت بوکه می‌تواند توسط دو لنز استاندارد و عریض انجام شده و به عاشقان عکاسی خلاقیت و انتخاب‌های بیشتری بدهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید