۰۳ تیر ۱۳۹۸

ال جی G7+ ThinQ؛ آمیزه‌ای از زیبایی، ظرافت، قدرت و کیفیت

در طراحی خانواده G7 شاهد تفاوت‌های زیادی به نسبت نسل قبل بودیم.
صفحه نمایش دوم G7+ ThinQ باعث شده این گوشی را زیباتر کند و با ضخامت 7.7 خود خوشدستی را به ارمغان بیاورد. این پرچم دار که با اسنپدراگون 845 و رم 6 و 4 عرضه شده است توانایی اجرای هرگونه : بازی ، برنامه های سنگین و گرافیکی را داراست. اما این تنها نقطه قوت این گوشی نیست .

ال جی G7+ThinQ مجهز به صفحه نمایش میکرو LCD است که میتواند تا 1000 نیت روشنایی ایجاد کند و خیال شما را بابت کار با این گوشی در زیر نور آفتاب راحت کند.

این گوشی علاوه بر ظاهر زیبا و ظریف خود مقاومت بسیار بالایی دارد. درپشت و جلوی این گوشی از محافظ گوریلاگلس 5 استفاده شده است و همچنین گواهی نامه نظامی G7+ThinQ حکایت از مقاومت بالای این پرچم دار دارد. ال جی G7+ThinQ مجهز به گواهی نامه IP68 برای مقاومت در برابر آب است.

b4c4abc2-595a-400b-a4f8-f4047aa64781

این بار دوربین ها چینش عمودی داشت و در کنار خود فلش و سیستم فکوس لیزری و با رنگ های متفاوت.

برای اولین بار در ال‌جی شاهد به وجود آمدن ناچ یا صفحه نمایش دوم جدید در جلوی گوشی بودیم که در خود دوربین و اسپیکر مکالمه و سنسور های دیگر به چشم می‌خورد.

در گوشه‌ی گوشی هم دکمه‌ی گوگل اسیستنت اضافه شده که دسترسی به دستیار صوتی یکپارچه با دستگاه را راحت‌تر از قبل می‌کند.

بالا و پایین هم جک هدفون و سوکت type-C به علاوه ی بلندگوی بوم باکس وجود دارد. اسپیکر بوم باکس به نسبت نسل قبل خود بزرگ تر شده و از تمام بده‌ی گوشی به عنوان فضای رزونانس استفاده میکند به طوری که فضای رزونانس ۱۷ برابر بزرگ تر شده. شما می‌توانید از این اسپیکر توقع صدای زیاد و کیفیت بالای پخش آهنگ را داشته باشید.

1b3f0067-f5e1-4979-a5c8-7d9cd5ee8b48

در هنگام استفاده از هدفون هم میتوانید از Hi-Fi بهره ببرید تا کیفیت صدا به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد و DTS:X 7.1 هم وجود دارد که در استفاده از آن صدای سه بعدی ۷,۱ کاناله را شاهدیم که در فیلم ها و بازی ها استفاده از آن به شدت توصیه می‌شود.

از میکروفون‌های قدرتمندی در این گوشی استفاده شده است که می‌تواند صدا و فرمان های صوتی شما را از حدودا ۵ متری تشخیص دهد به دستور شما عمل کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید