۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۳

سری سوم L ال‌جی: انتخابی هوشمندانه و منطقی

سری سوم L ال‌جی از جدیدترین سیستم‌عامل اندروید، کیت‌کت 4.4، برخوردار است. کیت‌کت ساده اما قدرتمند تجربه کاربری گوشی هوشمند را در سری سوم L ارتقا می‌دهد. این سری جدید به بهترین سخت‌افزار در نوع خود مجهز هستند.

جدیدترین سیستم‌عامل: اندروید 4.4 کیت‌کت

کاربران قادر خواهند بود از جدیدترین امکان کاربری گوگل در سری سوم L لذت ببرند زیرا از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید، کیت‌کت 4.4 پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل جدید کیت‌کت به کاربران امکان می‌دهد تا از بهترین‌های گوگل، شامل OK Google، شماره‌گیر بهتر، تشخیص هوشمند هویت مخاطب، کیف پول گوگل (Google Wallet) و امکانات چندوظیفگی پیشرفته با Google Play، Google Maps، Google Now، Gmail و دیگر امکانات، بهره‌مند شوند.

نمایشگر IPS بزرگ‌تر و واضح‌تر

 

  • لبه‌های باریک برای بیشترین سطح مشاهده

هر مدل سری سوم L از بهترین نمایشگر در نوع خود برخوردار است که کیفیت تصویر واضح‌تر و شفاف‌تر تولید می‌کند. به حداقل رساندن لبه‌ها فضای بیشتری برای مشاهده فراهم می‌کند که برای تماشا فیلم و تصویر بهینه است.

  • بهترین فناوری IPS در نوع خود

شگرف بودن فناوری نمایشگر IPS دقت رنگ sRGB صد درصد را، بدون اعوجاج برای ارائه رنگ‌های واقعاً حقیقی، فراهم می‌کند که برای چشم راحت‌تر است. به دلیل وجود فناوری IPS، با بازده انرژی بالاتر تصویر سفید پس‌زمینه، نیروی کمتری مصرف می‌شود.

باتری با ظرفیت بالا

باتری‌های پرظرفیت سری سوم L ال‌جی به کاربران امکان می‌دهد تا از امکانات تجربه کاربری و سخت‌افزار چشمگیر را با حداقل میزان قطع شدن و توقف ناشی از خاموش شدن گوشی لذت ببرند.

سخت‌افزار قدرتمند

گوشی L90 ال‌جی با پردازنده چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتز اجرا می‌شود؛ در حالی که L70 و L40 به پردازنده دوهسته‌ای 1.2 گیگاهرتز مجهز هستند. علاوه بر این، مجموعه سری سوم L با دوربین‌های پشت قدرتمندی ارائه می‌شوند که کاربر می‌تواند با آنها تصاویر روشن و واضح ثبت کند.

 

قاب جدید QuickWindow

سری سوم L ال‌جی از قاب QuickWindow برخوردار است؛ قابی مرغوب در سه رنگ که قبلاً تنها برای گوشی‌های پرچمدار سری G در دسترس بود.

۱ نظر

علیرضا ۱۶ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام کاور شو از کجا میشه تهیه کرد

نظر دهید