۱۵ شهریور ۱۳۹۳

ال‌جی و جدیدترین محصولات پیشرفته تهویه مطبوع هوا در نمایشگاه‌های جهانی

ال‌جی جدیدترین محصولات و فناوری‌هایش را به همراه بهبود روابط با شرکا به نمایش گذاشت.

ال‌جی در نمایشگاه‌های جهانی (رودشو) یک سری از محصولات تهویه مطبوع مسکونی (RAC) و تهویه مطبوع سیستمی (SAC) را معرفی کرد. این نمایشگاه‌ها که در شهرهای مختلف اسپانیا و روسیه در نیمه اول 2014 برگزار شد تأکیدی بر محصولات پیشرفته این شرکت دارند. در میان این محصولات، سری اینورتر تکی و چندگانه و مولتی وی و همین طور محصولات تهویه مطبوع مسکونی بیشتر مورد توجه قرار گرفتند.

این نمایشگاه‌ها که در 12 شهر اسپانیا برگزار شد موفقیت بزرگی کسب کرد. در نهایت، 1500 نفر در این همایش‌ها شرکت کردند. ال‌جی با دعوت از عمده‌فروشان و نصابان حرفه‌ای بر توسعه روابط و گسترش مشارکت متمرکز بود. این نمایشگاه‌ها بر ترویج خوشنامی قابلیت‌های کسب و کار ال‌جی در محصولات SAC نیز تمرکز داشت. ال‌جی کلیپ ویدئویی را به نمایش گذاشت که شامل تقدیر و تحسین شدن فناوری‌ها و محصولات اختصاصی‌اش توسط مسئولان محلی بود.

در روسیه، ال‌جی در صدد حفظ مشارکت قوی با نصابان و گسترش کانال‌های ارتباطی در شهرهای استان بود. برای تسهیل این امر، نمایشگاه‌هایی در مسکو و سه شهر دیگر برگزار شد. مضمون این نمایشگاه‌ها پیشگامی محصولات ال‌جی در فناوری اینورتر بود. علاوه بر این، نمایشگاه‌ها بر امکانات دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی و مقایسه آن با رقبای اصلی تأکید داشتند.

این نمایشگاه‌ها در ماه ژوئن در 4 شهر دیگر هند و سه شهر در عربستان سعودی برگزار شد.

در ضمن، ال‌جی مجموعه گسترده‌ای از امکانات بازاریابی شامل نمایش دیداری و ویدئو کلیپ را برای ترویج نمایشگاه‌های جهانی ارائه کرد.

ال‌جی، برای تکمیل تجربه کنفرانس، سینمارها و کنفرانس‌ها اطلاع‌رسانی را در گروه‌های کوچکی در طی برگزاری نمایشگاه‌ها ارائه کرد که به درک بهتر از محصولات ال‌جی برای شرکت‌کنندگان کنفرانس منجر می‌شد. ال‌جی این نمایشگاه‌ها را در بازارهای دیگر در نیمه دوم امسال ادامه خواهد داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید