۰۶ آبان ۱۳۹۳

خانه را از صدا لبریز کن!

با کلی ذوق و شوق به نزدیک‌ترین فروشگاه ال‌جی-گلدیران رفته‌اید و یکی از جدیدترین مدل‌ها از تلویزیون‌های ال‌جی را خریده‌اید. یک میز تلویزیون شیک هم با آن ست کرده‌اید. به این هم فکر کرده‌اید که آن را روی دیوار نصب کنید یا روی میز تلویزیون بگذارید. خب، از نمایندگی گلدیران برای نصب و راه‌اندازی تلویزیون و پر کردن برگه ضمانت‌نامه به منزل شما می‌آیند. همه کارها به خوبی انجام می‌شود و شما هم با کلی هیجان در انتظار این هستید که تکنسین مربوطه زودتر از خانه شما بیرون رود و شما فوراً خودتان کنترل جادویی را در دستانتان گرفته و مدام در منوها کندوکاو کنید و به اصطلاح از خرید هوشمندانه‌تان به خود ببالید.

لحظه موعود فرا می‌رسد. پس از خداحافظی، درب خانه بسته می‌شود. قبل از این که خود را روی کاناپه بیاندازید و با کنترل کانال‌ها را زیر و رو کنید، روبه‌روی تلویزن هوشمند خود می‌ایستید و از تمامی زوایا آن را برانداز می‌کنید. مدام به صفحه تلویزیون نزدیک و سپس، از آن دور می‌شوید. در حالی که دست بر چانه دارید و در فکر فرورفته‌اید، با نگاهی موشکافانه فضایی که برای تلویزیون تعبیه کرده‌اید را برانداز می‌کنید. حس می‌کنید خیلی خلوت است و جای یک چیز خالی است. اگر هر چه فکر کردید به نتیجه نرسیدید، ما به شما می‌گوییم!

جای یک دستگاه سینمای خانگی قدرتمند با صدایی کوبنده خالی است! اگر با ما هم‌عقیده هستید و تصمیم به خرید آن دارید اما نمی‌دانید از میان انبوه محصولاتی که در بازار چشم‌نوازی می‌کنند کدام را انتخاب کنید، ما به شما سینمای خانگی ال‌جی LH-880 XBH با طراحی Infinia 2 را معرفی می‌کنیم که به جشن‌ها و میهمانی‌های شما نشاط و هیجان دیگری می‌دهد. نه تنها این سینمای خانگی مراسم شما را مزین می‌کند، بلکه در خلوت و تنهایی خانوادگی هم می‌توانید فیلم‌ها را با صدایی زنده و غوطه‌ورکننده تماشا کنید؛ آن قدر زنده که خودتان فکر کنید در دل تصویر جا دارید.

قدرت خروجی صدا در این سینمای خانگی 1100 وات 5.1 کانال است. افزون بر پشتیبانی از هارددیسک‌های خارجی، برخورداری از یک درگاه یو.اس.بی 2 و یک درگاه HDMI و وجود کابل HDMI به پخش تصاویر با کیفیت Full HD کمک می‌کند. به دلیل پشتیبانی از وای-فای و شبکه اینترنت بی‌سیم با این سیستم می‌توانید  به شبکه‌های اینترنتی نیز دسترسی داشته باشید. همچنین، امکان دسترسی به سیستم شبکه خانگی DLNA و CIFS نیز از امکانات بارز این دستگاه است.

یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد سینمای خانگی LH-880 XBH ال‌جی سوپر USB ( ورودی USB Plus + قابلیت Ripping) است که امکان ضبط و پخش مستقیم از روی یواس‌بی را فراهم می‌کند.

وقتی برنامه کاربردی این سیستم را روی تلفن هوشمند ال‌جی خود داشته باشید می‌توانید عملکردهای آن را با کمک تلفن هوشمندتان کنترل کنید.

این سینمای خانگی از قابلیت ARC (کانال برگشت صدا) برخوردار است و همین طور می‌تواند فایل‌های MKV را پخش کند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم با خرید این سیستم سینمای خانگی جلوه جذاب‌تری به سیستم صوتی و تصویری خود بدهید و بهترین و زنده‌ترین صدای ممکن را در کنار خانواده تجربه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید