۲۶ آذر ۱۳۹۰

ال جی با تکنولوژی سه بعدی خود در IFA 2011 طوفان به پا کرد!

نمایشگاه IFA که همه ساله در برلین برگزار می گردد، یکی از بزرگترین نمایشگاه های جهان در زمینه الکترونیک می باشد. امسال این مراسم در حدود 238000 بازدید کننده داشت و 1441 کمپانی در آن شرکت کرده بودند. آنچه که در نمایشگاه امسال به چشم می خورد حضور تکنولوژی سه بعدی به عنوان یک موضوع اصلی بود.

شرکت ال جی در مرکز این هیاهو قرار داشت. یک فضای 3700 متر مربعی به همراه 120 نمایشگر که در کنار هم یک صفحه نمایش سه بعدی عظیم را تشکیل داده بودند، توجه همه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کرد.درست از وسط صفحه نمایش، توپ فوتبالی به سمت جمعیت پرتاب می شد که باعث می گردید افراد جا خالی دهند تا توپ با آنها برخورد نکند.

در این نمایشگاه ال جی بزرگترین تلویزیون LCD سه بعدی را با ابعاد 72 اینچ معرفی نمود. این تلویزیون مجهز به تکنولوژی جدید Dual-Play بوده که به افراد این امکان را می دهد که به صورت همزمان بتوانند با یکدیگر از بازیهای سه بعدی لذت ببرند.

این تکنولوژی با اسکن خطوط زوج و فرد دو گروه تصویر جداگانه برای دو سری عینک ایجاد می نماید و به شما این امکان را می دهد که از بازیهای سه بعدی در یک صفحه بزرگ به جای نیم صفحه لذت ببرید. بخش بازیهای سه بعدی مورد استقبال بازدید کنندگان جوان قرار گرفت. علاوه بر این ال جی با همکاری موسسه جهانی جغرافیا بزرگترین نمایشگاه فیلم سه بعدی را برگزار می نماید.

در IFA امسال نیز ال جی توانست با برپایی بخشهایی مانند منطقه بازیهای سه بعدی با سینما سه بعدی ال جی، قسمت پرژکتورها و سیستم صوتی سینمای خانگی سه بعدی درخشش چشمگیری داشته باشد.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید