۲۵ آذر ۱۳۹۰

ال جی و دریافت دو جایزه دیگر در EISA 2011 برای محصولات صوتی و تصویری خود

کمپانی ال‌جی موفق به دریافت جوایزی از انجمن معتبر صدا و تصویر اروپا (EISA) شده است. جوایز EISA اعتبار بالای خود را از هیات داوران آن می‌گیرد. این هیات شامل ویراستاران نشریات مرتبط با این انجمن بوده که معیارهای سخت‌گیرانه‌ای برای ارزیابی محصولات و مقایسه آن ها با یکدیگر دارند.

این جوایز دریافتی عبارت‌اند از: جایزه بهترین “هماهنگی سینمای خانگی سه بعدی اروپا” برای تلویزیون هوشمند سه بعدی خود مدل 55LW6510 و سینمای خانگی HLX56S مجهز به پخش کننده 3D Blu-ray.

محصول منتخب اول سینمای سه بعدی هوشمند ال جی مدل 55LW6510 می باشد که دارای عینک سه بعدی سبک و راحت است و به همراه زاویه دید عریض، تصویر سه بعدی بسیار روشن و واضحی را به شما ارائه می دهد. همچنین این سینمای سه بعدی دارای تصاویر بدون پرش و عاری از هر گونه تارشدگی است که از طرف موسسات معتبری چون TUV و Intertek تایید شده است. شما می توانید مدت زمان طولانی بدون سرگیجه و خستگی چشم تصاویر سه بعدی را مشاهده کنید. قابلیت تبدیل تصویر دو بعدی به سه بعدی ویژگی منحصر به فرد این دستگاه می باشد که در نتیجه بر خلاف مدلهای متداول کمبود محتوای سه بعدی را مرتفع ساخته است.

لازم به ذکر است،برخورداری از زاویه دید عریض در این دستگاه به افراد این امکان را می دهد که در هر کجا و هر حالتی دوست دارند نشسته و از تماشای تصاویر سه بعدی لذت ببرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید