۲۴ آذر ۱۳۹۰

مانیتورهای سه‌بعدی جدید ال‌جی،بدون نیاز به عینک

ال جی بزرگترین مانیتور سه بعدی بدون نیاز به عینک خود را با نام DX2500 و در سایز 25 اینچ معرفی نمود. این مانیتور برای نمایش تصاویر سه بعدی از تکنولوژی “دنبال کردن حرکات سر” استفاده می کند. با نمایشگر DX2500 ال جی اولین  شرکت تولید کننده مانیتور است  که موفق به دریافت گواهینامه TUV برای نمایشگر سه بعدی بدون نیاز به عینک شده است.

به گفته مدیر ارشد ال جی در این بخش، ال جی تولید مانیتور های سه بعدی بدون نیاز به عینک را از این پس به طور جدی دنبال خواهد کرد و قصد دارد به بزرگترین تولید کننده سری مانیتور های سه بعدی در جهان تبدیل گردد.

برخلاف نمایشگرهای فعلی که در آنها مجبور هستیم برای دیدن درست تصاویر سه‌بعدی، زاویه دید و فاصله خود را از صفحه نمایش از میزان معینی بیشتر نکنیم، در مانتیورهای DX2500  این محدودیت ها وجود ندارد.

این مانتیور از یک فناوری ویژه استفاده می‌کند که با آن می‌تواند در هر لحظه موقعیت بیننده را به کمک یک دوربین نصب شده در مانیتور تشخیص دهد. مانیتور با تشخیص چشم‌ها و موقعیت سر بیننده، تصویر سه بعدی را به صورت بهینه تنظیم کرده و نمایش می دهد.

همچنین با استفاده از تکنولوژی پیشرفته 2D to 3D این مانیتور، شما می توانید با یک کلیک تصاویر، بازی ها  و فیلم های دوبعدی را به سه بعدی تبدیل نمایید.

این مانیتور در حال حاضر وارد بازار کره شده و تا آغاز سال ۲۰۱۲ در سرتا سر جهان عرضه می گردد.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید