۲۴ آذر ۱۳۹۰

ال جی و عرضه Optimus LTE، اولین گوشی هوشمند نسل چهارمی HD در بازار کره

Optimus LTE - Front

شرکت ال جی از عرضه گوشی هوشمند Optimus LTE خود به بازار کره خبر داد.

Optimus LTE نخستین گوشی هوشمند نسل چهارمی دنیاست که دارای اتصالات LTE بوده و علاوه بر این صفحه نمایش کاملا” HD داشته و از پنل های نمایشگر IPS برخوردار است.

ال جی در همکاری نزدیک خود با LG Display نمایشگر منحصر به فرد این گوشی را در ابعاد 4.5 اینچی به همراه پنل کاملا” HD و مجهز به تکنولوژی IPS طراحی کرده که ارائه دهنده تصویری با وضوح، روشنایی و شفافیت باورنکردنی و منحصر به فرد بوده و رنگها را کاملا” طبیعی نمایش می دهد.

پردازنده گوشی، 1.5 گیگا هرتزی دوهسته ای است و از نسخه Gingerbread سیستم عامل آندرویید بهره می برد.

باتری بزرگ 1,830 mAh این آپتیموس جدید کاملا” مناسب گوشی برای استفاده از مولتی مدیا طراحی شده است. علاوه بر این با استفاده از پورت HDMI و شبکه DLNA شما می توانید هر گونه محتوایی را با دیگر وسایل خود به اشتراک بگذارید.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش Optimus LTE اولین گوشی هوشمند در کره است که تصویری واضح و درخشان را با کیفیت HD در شبکه 4G به نمایش می گذارد. ال جی قصد دارد که در زمینه تجهیزات LTE بهترین محصولات را عرضه کرده و رهبری بازار را در دست گیرد.

بر طبق آخرین گزارشات کمپانی جفریز و شرکا، ال جی به عنوان پیشرو در زمینه تکنولوژی LTE و دارنده 23 درصد از 1400 محصول مجهز به این فناوری با ارزش مالی 8 میلیارد دلار در جهان شناخته شده است.

ال جی در سال 2007 اولین تکنولوژی LTE در جهان را عرضه نموده و پس از آن در سال 2008 اولین مودم LTE را وارد بازار کرد. علاوه بر این ال جی توانست سریع ترین تکنولوژی LTE را نیز در سال 2010 به همراه اولین تماس ویدیوئی در شبکه LTE در سال 2011 به جهان عرضه نماید.

در آخر لازم به ذکر است که اولین گوشی هوشمند LTE ال جی در اوایل امسال در آمریکا عرضه شده و هنوز از زمان عرضه Optimus LTE در دیگر بازارها زمان دقیقی در دسترس نیست.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید