۲۴ آذر ۱۳۹۰

گوشی Optimus HUB ال جی و قابلیت اشتراک گذاری هوشمند

Optimus Hub - Front

ال جی از عرضه گوشی دیگری از سری اپتیموس های هوشمند خود خبر داد. گوشی Optimus Hub ال جی  مدل E510  دارای قابلیت اشتراک گذاری فایله ای صوتی و تصویری بوده و مدت زمان شارژ باتری آن بیشتر از گوشیهای دیگر است.

این گوشی مجهز به سیستم عامل آندروئید 2.3 و پلت فرم Gingerbread و صفحه نمایش 3.5 اینچی HVGA است.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، همه روزه استفاده افراد از گوشیهای موبایلشان برای مشاهده و اشتراک گذاری محتویات متنوع رو به افزایش است. با توجه به این موضوع Optimus Hub ال جی به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی با گوشی خود لذت یک زندگی دیجیتال را تجربه کرده و به آسانی محتوای مورد نظرشان را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

با استفاده از Wi-Fi مستقیم این گوشی و همچنین ویژگی اشتراک گذاری هوشمند Optimus Hub به همراه قابلیت DLNA و رابط کاربری آسان، شما می توانید به راحتی فیلم ها، تصاویر و موزیک های مورد علاقه خود را بین گوشی های موبایل و تلویزیون جابجا کنید.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به کارکرد بالای باتری آن با استفاده از قابلیت مدیریت انرژی مخصوص Optimus Hub اشاره کرد که تا 30 درصد عمر باتری را افزایش داده است.

از دیگر نکات قابل توجه در این گوشی راحتی استفاده از صفحه تمام لمسی آن است که به سرعت در مقابل فرمان دریافت شده از انگشتان شما واکنش داده و با سرعت بالا برنامه ها  را اجرا می کند.

 Optimus Hub از اواخر سپتامبر در اروپا، آمریکای مرکزی و شمال آمریکا در دو رنگ سیاه و سفید عرضه خواهد شد.

۱ نظر

مهدی سنگی ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

خیلی هنگ میکنه من اینو داشتم ولی به خاطر رم وسی پی یو ضعیفش مجبور شدم با ضرر بفروشم ویه L7 P713 خریدم و خوشبختانه این واقعا عالیه

نظر دهید