۰۳ دی ۱۳۹۳

یک ضربه و 8 هزار پس‌لرزه!!!!

کم‌کم سر و کله عید نوروز پیدا می‌شود و شما باید خودتان را برای سخت‌ترین کار، یعنی خانه‌تکانی، آماده و تجهیز کنید. شاید بتوانید از پس همه کارها بربیایید اما تنها کاری که همیشه خودتان از انجام آن عاجز هستید بی‌شک تمیز کردن تشک‌های سنگین خوشخواب یا همان تشک‌های تختخواب است.

وقتی قرار باشد سطح تشک تختخواب شما 8 هزار بار در دقیقه بلرزد، به نظر شما، آیا اثری از گرد و غبار بر روی آن باقی می‌ماند؟ اگر این کار را هر روز یا هفته‌ای یک بار انجام دهید، آیا باز هم این بخش از کارهای خانه‌تکانی عید برای شما عذاب‌آور خواهد بود؟ قطعاً این طور نخواهد بود.

اما اگر تاکنون این سؤال برای شما پیش آمده است که چطور می‌توان تشک خوشخواب، به آن سنگینی، را 8 هزار بار در دقیقه لرزاند، باید بگوییم لازم نیست شما به خودتان زحمت بدهید و تشک را تکان دهید. کافیست جاروی بهداشتی ال‌جی Stella را در دست بگیرید و حرکات نرم و روان آن را کنترل کنید.

این جاروی بهداشتی که مخصوص تشک، ملحفه، بالش‌ها و مبلمان طراحی شده است با کمک قابلیت Dual Punch و برس‌های نرم و چرخانش هر گونه مو و فیبر و گرد و خاک را از ملحفه و بالش‌ها می‌زداید و حتی کرم‌ریزه‌ها را می‌کشد.

قابلیت Dual Punch از طریق سه مرحله از تمیز کردن عمیق نهایت بهداشت را فراهم می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید