۱۰ دی ۱۳۹۳

معرفی اولین مانیتور UltraWide دنیا با نسبت 21:9 مخصوص بازی و مجهز به فناوری AMD FreeSync

این مجموعه گسترده مانیتورهایی دارد که مخصوص بازی، افراد شاغل و حرفه‌ای‌های رسانه طراحی شده است

سئول، 31 دسامبر 2014- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از مجموعه مانیتورهایUltraWide  جدید خود با نسبت تصویر 21:9 در نمایشگاه بین‌المللی CES در لاس‌وگاس، از 6 تا 9 ژانویه، پرده‌برداری خواهد کرد. این مجموعه اولین مانیتور UltraWide دنیا را که با فناوری AMD FreeSync سازگار است برای ایجاد حرکات روان در هنگام انجام بازی‌های سریع به نمایش می‌گذارد. بر اساس مرکز تحقیقاتی و جهانی IDC، که مانیتورهای کامپیوتری را هر فصل مورد بررسی قرار می‌دهد، ال‌جی پیشگام جهانی در فروش این نوع مانیتورها، در هفت فصل مالی گذشته (تا سه ماهه سوم 2014)، بوده است و سهم بازار 77.3 درصدی را در میان مانیتورهای 21:9 جهان در اختیار خود دارد.

مانیتور UltraWide با نسبت 21:9 مخصوص بازی و مجهز به فناوریAMD FreeSync 

ال‌جی 34UM67 اولین مانیتور این شرکت با نسبت تصویر 21:9 است که مخصوص بازی طراحی شده و برای بازی‌هایی که گرافیک سنگین دارند ایده‌آل است. فناوری AMD FreeSync پاره شدن تصویر در زمانی که مانیتور و کارت گرافیک از سینک خارج می‌شوند را برطرف می‌کند. فناوری  FreeSync روان‌ترین و یکپارچه‌ترین تجربه بازی را تضمین می‌کند و حرکات روان را بدون افت سرعت فریم ایجاد می‌کند.

رُی تایلور، معاون گروه مشارکتی ISV/IHV در AMD، گفت: «فناوری AMD FreeSync یک فناوری مبتکرانه در مانیتور است که بر اساس استانداردهای رایگان و آزاد صنعت ایجاد شده تا پاره شدن و بریدگی تصویر را که 30 سال است بازی‌های کامپیوتری را گرفتار خود کرده برطرف کند. ما بسیار خرسندیم که ال‌جی الکترونیکس در کنار ماست و نمایشگرهای واقعاً هیجان‌انگیزی مانند مانیتور بازی UltraWide ال‌جی ارائه کرده است که با AMD FreeSync سازگاری دارند.»

مانیتور بازی UltraWide عمق میدان استثنایی و فوق عریضی دارد که به بازیکنان امکان می‌دهد با کشف فضاهای مخفی که قبلاً در مانیتورهای معمولی 16:9 نامرئی بود اطلاعات بیشتری کسب کنند. قابلیت تثبیت رنگ مشکی مانیتور (Black Stabilizer) صحنه‌های تاریک را حذف می‌کند و به کشف مناطقی که در سیاهی عمیق هستند و محل اختفای احتمالی سوژه‌ها یا دشمن است کمک می‌کند. حالت Dynamic Action Sync کندی در ورود اطلاعات را به حداقل می‌رساند و باعث می‌شود بازی در لحظه و آنی انجام شود. بسیاری از بازی‌های پرطرفدار مانند Battlefield 4، World of Warcraft and  وArcheAge  هم اکنون از وضوح 21:9 پشتیبانی می‌کنند و انتظار می‌رود بازی‌های بیشتری در آینده از این وضوح و کیفیت پشتیبانی کنند.

اولین مانیتور منحنی دنیا با صفحه‌نمایش بزرگ 34 اینچ و نسبت تصویر 21:9

مانیتور 34 اینچ UltraWide و منحنی ال‌جی (مدل 34UC97) با وضوح Quad HD (1440×3440) بیشترین استفاده را از صفحه‌نمایش میسر می‌کند. این مانیتور به افراد حرفه‌ای و خلاق مانند طراحان گرافیک یا عکاسان امکان می‌دهد تا به تصاویر بیشتری در اندازه کوچک نگاه کنند و تولیدکنندگان رسانه سکانس‌های ویدئویی یا نمودهای گرافیکی بیشتری از صدا را ببینند. کاربران Mac جذابیت‌های زیادی در این مانیتور می‌بینند زیرا با Thunderbolt™ 2 سازگار است و می‌تواند انتقال اطلاعات سنگین را با سرعت بالا بر عهده بگیرد. نمایشگرهای منحنی کاربران را بیشتر در تجربه بازی غرق می‌کنند.

به دلیل وجود زاویه دید 178 درجه در نمایشگر IPS که رنگ‌ها را در 99 درصد از فضای رنگ sRGB بازتولید می‌کند، از هیچ زاویه‌ای هیچ گونه اعوجاج رنگی دیده نمی‌شود. دقت رنگ مانیتور، زاویه دید و فضای رنگ sRGB توسط TÜV Rheinland و Intertek تأیید و با UL معتبر شده است.

مانیتور 21:9 منحنی UltraWide با چندنمایشگر برای نهایت قابلیت‌های تولیدی

مانیتور 21:9 منحنی UltraWide با چندنمایشگر (مدل 34UC87M) گزینه‌هایی برای نصب چندین نمایشگر مختلف دارد که قابلیت‌ها و مهارت‌های تولیدی را برای سهامداران و دیگر متخصصان امور مالی افزایش می‌دهند زیرا این عده نیاز به دنبال کردن حجم بالایی از اطلاعات به صورت همزمان دارند. این مانیتور می‌تواند به عنوان یک ایستگاه کاری برای تجارت یا یک داشبورد بزرگ مورد استفاده قرار گیرد تا نمودارها، گفته‌ها یا سفارشاتی که در حالت تعلیق هستند را روی هر صفحه نمایش دهد و کاربران بتوانند فرصت‌های بسیار وسیعی را کشف کنند.

مانیتور سینما دیجیتال 4K برای مدیریت پیشرفته رنگ

ال‌جی مانیتور سینما دیجیتال 4K خود (مدل 31MU97) را نیز به نمایش خواهد گذاشت. این مانیتور وضوح 4K (2160×4096) دارد و تعداد پیکسل‌های آن بیشتر از وضوح معمولی Ultra HD (2160×3840) است. این مانیتور نه تنها محتوای 4K را با وضوحی طبیعی نمایش می‌دهد، بلکه برای فرایندهای متوسط دیجیتال نیز بهینه شده است. با بیش از 95 درصد فضای رنگ Adobe، این مانیتور برای مدیریت دقیق رنگ ایده‌آل است.

این-کیو لی، نایب رئیس ارشد و رئیس بخش تلویزیون و مانیتور در شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «مانیتورهای پیشرفته UltraWide ال‌جی با نسبت تصویر 21:9 برای مطابقت با نیازهای خاص مشتریان طراحی شده است. این صنعت راه درازی را از آن روزها که یک طراحی برای نمایشگر برای همه کاربران مناسب بود پیموده است. با میزان زمانی که ما در روبه‌روی مانیتورها صرف می‌کنیم، فضای زیادی برای مانیتورهای مخصوص در زندگی ما وجود دارد.»

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در CES 2015 (مرکز همایش لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شماره 8204) را تشویق می‌کنیم تا از 6 تا 9 ژانویه، مجموعه مانیتورهای مبتکرانه ال‌جی را خودشان از نزدیک ببینند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید