۰۸ دی ۱۳۹۳

معرفی مجموعه پنل‌های LCD جدید Art Slim شرکت LG Display

شرکت LG Display با پیشرفت در طراحی پیشگامی خود را در بازار جهانی تقویت می‌کند

 

شرکت LG Display، مبتکر جهانی پیشگام در فناوری‌های نمایشگر، امروز، اعلام کرد که از سری Art Slim پنل‌های تلویزیون‌ LCD در CES 2015 پرده‌برداری خواهد کرد. با این سری جدید، فوق باریک و سبک‌وزن، این شرکت به تقویت موقعیت پیشگام خود در بازار LCD جهانی ادامه خواهد داد تا مشتریان بتوانند از کیفیت طراحی پیشرفته تلویزیون‌ها لذت ببرند.

در طول برگزاری نمایشگاه CES، شرکت LG Display تلویزیون‌های 55 و 65 اینچ سری Art Slim را، که ضخامت آنها به ترتیب 7.5 و 8.2 میلی‌متر است، به نمایش خواهد گذاشت. در نظر داشته باشید که متوسط ضخامت یک تلویزیون 55 اینچ LCD حدود 30 میلی‌متر است؛ بنابراین، این رقم نمایانگر کاهش قابل ملاحظه 75 درصدی و رسیدن به ضخامت یک تلفن هوشمند است. علاوه بر این، مدل‌های 55 و 65 اینچ به ترتیب 10.4 و 16.2 کیلوگرم وزن دارند که نسبت به محصولات متداول 25 درصد سبک‌تر هستند.

پیش‌بینی می‌شود که تمایز در طراحی عامل مهم بعدی و در صدر تمایز در فناوری در بازار تلویزیون LCD باشد. در همین راستا، شرکت LG Display متعهد به معرفی مجموعه‌ای از محصولات با طراحی مبتکرانه و بر اساس نهایت باریکی و سبکی وزن است.

محصول Art Slim شرکت LG Display نتیجه ابتکارات در ساختار مکانیکی است که شامل تبدیل قاب پشت ماژول LCD به قاب پشت کل دستگاه تلویزیون و همین طور روش جدیدی در نصب قاب پشت به پنل با کاهش پهنای لبه و بر اساس فناوری متداول لبه باریک است. شرکت LG Display استفاده از مواد کمپوزیت آلومینیوم را برای قاب پشت ماژول LCD به کار گرفته است تا به افزایش استقامت کمک کند و در عین حال طراحی سفارشی را با اعمال رنگ‌ها و الگوهای متنوع در قاب پشت ارائه دهد. این شرکت می‌تواند با استفاده از مواد کمپوزیت متفاوت در قاب پشت، طبق خط تولید محصولات مشتری، طراحی را بیشتر سفارشی کند.

یونگ-کی هوانگ، معاون اجرایی و مسئول بخش تلویزیون در شرکت LG Display، گفت: «فناوری متمایز LG Display همیشه بر اساس ارزش مشتری بوده است. ایده فناوری Art Slim به این نگرش باز می‌گردد که چطور نیازهای نمایشگر از زاویه دید مشتری دیده می‌شوند.»

شرکت LG Display تولید محصولات Art Slim و عرضه آنها به مشتریان چینی را آغاز کرده است و تصمیم دارد مجموعه کامل خود را در ابعاد 49 تا 65 اینچ از سال 2015 گسترش دهد.

۱ نظر

حسین ۹ دی ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
بنظر می رسد این فن آوری مشابهت زیادی با فن آوری OPEN CELL بکار رفته در پنل تلوزیونهای TCL داشته باشد تلوزیونهای این برند در حال در شرکت شهاب با برند اصلی TCL و همچنین برند ایرانی شهاب تولید میگردند جهت اطلاعات بیشتر رجوع کنید به آدرس اینترنتی :
http://www.shahabco.com/_DouranPortal/documents/OpenCell%20Technology.pdf
موفق باشید .

نظر دهید