۰۸ دی ۱۳۹۳

اولین یخچال ال‌جی با درب دولایه دوبل و گنجایش فوق‌العاده زیاد در CES 2015

اولین طراحی درب دولایه در صنعت با پرداخت شیشه‌ای و طرح‌دار جدید

 

سئول، 29 دسامبر 2014- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) امروز اعلام کرد که تصمیم دارد اولین یخچال با درب دولایه دوبل (double Door-in-Door) و گنجایش فوق‌العاده بالا (مدل LPXS34886C) را در سال 2015 معرفی کند. ایده درب دولایه ال‌جی که برنده جایزه شده و پیشگام است در میان چشمگیرترین فناوری‌های پیشرفته در یخچال در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 در لاس‌وگاس، هفته‌ آینده، پرده‌برداری خواهد شد.

این مدل جدید، که انتظار می‌رود تأییدیه ستاره انرژی را دریافت کند، دو درب مستقل دولایه دارد که به شما نهایت راحتی، سازمان‌دهی بهتر و دسترسی سریع‌تر، را ارائه می‌دهد و در عین حال هوای سرد را بیشتر حفظ می‌کند. درب دولایه راست نه تنها از بیرون و با فشار ساده یک دکمه قابل دسترسی است بلکه شما می‌توانید از داخل هم به آن دسترسی پیدا کنید و به راحتی آن را از میان‌وعده‌ها، نوشیدنی‌ها، خوراکی‌ها و چیزهای پراستفاده دیگر پر کنید. درب دولایه سمت چپ دسترسی فوق‌العاده آسان به فضای داخلی را از طریق فشار دادن انتهای درب امکان‌پذیر می‌کند. با استفاده از فناوری مبتکرانه درب دولایه ال‌جی و بدون نیاز به باز کردن درب اصلی یخچال، هدر رفتن هوای سرد تا 47 درصد کاهش پیدا می‌کند و غذاها به مدت طولانی‌تری تازه می‌مانند.

این یخچال که به زیبایی طراحی و ساخته شده است از شیشه مستحکم با خطوط و نقش‌های پردازش‌شده‌ای برخوردار است که در سرتاسر شیشه منحنی به کار رفته است. پرداخت طرح‌دار مشکی‌رنگ طراحی شیکی را ارائه می‌دهد که هم جلوه زیبایی دارد و هم در برابر اثر انگشت و لکه مقاوم است تا همیشه به بهترین شکل خود باقی بماند. یخچال ال‌جی مجهز به قابلیت EasyLift™ Bins است که به کاربران امکان تنظیم ارتفاع قفسه‌های داخلی را می‌دهد تا بتوان بطری‌های بزرگ یا بطری‌هایی در اشکال عجیب را در آن جای داد.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس، گفت: «درب دولایه ما بدون شک یکی از پرطرفدارترین طراحی‌هایی است که تاکنون معرفی شده است. با معرفی درب دولایه جدید با گنجایش فوق‌العاده زیاد، ما از این قابلیت پرطرفدار استفاده کردیم و یخچال خیلی بهتری ساختیم. با این مدل، سازمان‌دهی غذاها رضایت بیشتری را ایجاد می‌کند.»

یخچال ال‌جی با درب دولایه و گنجایش فوق‌العاده زیاد از قابلیت عیب‌‌یابی هوشمند برخوردار است که به نمایندگان مرکز تماس امکان تشخیص فوری مشکل را از طریق تلفن می‌دهد. برنامه کاربردی Smart Diagnosis (عیب‌یابی هوشمند) برای گوشی‌های اندروید به خانه‌دارها امکان ضبط و تحلیل سیگنال‌های یخچال را برای مشاوره فوری و تعمیرات می‌دهد.

مشخصات اصلی عبارت‌اند از:

  • گنجایش 34 فوت مربع
  • درب دولایه دوبل
  • سرمایش هوشمند با قابلیت Smart Cooling Plus
  • فیلتر تازه‌سازی هوا
  • عیب‌یابی هوشمند
  • پرداخت نهایی با شیشه طرح‌دار
  • نوردهی داخلی LED پیشرفته
  • قابلیت EasyLift™ Bins برای تنظیم ارتفاع قفسه‌ها

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در CES 2015 (مرکز همایش لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شماره 8204) می‌توانند شخصاً جدیدترین لوازم خانگی ال‌جی را از نزدیک مشاهده کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید