۲۵ بهمن ۱۳۹۳

ال‌جی الکترونیکس؛ پیشگام در ابتکارات سبز و دوستدار محیط زیست

محصولات تلویزیون روزبه‌روز تأثیرات بیشتری در محیط زیست می‌گذارند. با علم به این مورد، ال‌جی الکترونیکس به طور مستمر مجموعه محصولات و خدمات دوستدار محیط زیستی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای ایجاد نوآوری‌های سبز و دوستدار محیط زیست ارائه می‌دهد.

قسمتی از این تلاش‌ها تأییدیه GREENGUARD  برای تلویزیون‌های جدید 4K ULTRA HD OLED ال‌جی از سازمان UL Environment  در سال 2015 است که سابقه جدیدی برای سازندگان تلویزیون ایجاد می‌کند تا به آنها کمک کند محصولات ایمن‌تر و سالم‌تری به بازار عرضه کنند.

برای اینکه به طور کامل از تأثیرات زیست‌محیطی محصولات ال‌جی و تعهد تزلزل‌ناپذیر این شرکت برای بهبود زندگی ما و محیط کار آگاه شوید، ما مروری بر نگرش زیست‌محیطی ال‌جی الکترونیکس خواهیم داشت.

تلویزیون‌های OLED با تأییدیه GREENGUARD سبز می‌شوند

تلویزیون‌های 55، 65 و 77 اینچ 4K ULTRA HD OLED ال‌جی که در CES 2015 معرفی شدند تأییدیه افتخارآمیز GREENGUARD را از آن خود کردند. این دستاورد ارزشمند خیلی هم تعجب‌آور نیست زیرا مدل 55 اینچ OLED ال‌جی که در سال 2014 معرفی شد اولین تلویزیونی بود که موفق به دریافت تأییدیه GREENGUARD شد. اکنون، با 9 مدل دیگر از تلویزیون‌های OLED که این تأییدیه را دریافت می‌کنند.، ال‌جی الکترونیکس به عنوان تنها سازنده‌ای که به بالاترین عملکرد تلویزیون و کیفیت هوای داخل دست می‌یابد طلیعه‌دار سال 2015 خواهد بود.

سازمان UL Environment بخشی از کسب‌وکار UL یا Underwriters Laboratories است که به شرکت‌هایی مانند ال‌جی الکترونیکس کمک‌ می‌کند تا به اهداف زیست‌محیطی خود نایل شوند. تأییدیه GREENGUARD تنها پس از یک سری آزمایشات انتشار محصولات از نظر گازهای گلخانه‌ای و مواد خطرناک اعطا می‌شود.

تأییدیه GREENGUARD برای ال‌جی الکترونیکس تنها نمونه‌ای از ابتکارات سبز و تلاش‌های این شرکت است تا مدیریت زیست‌محیطی را از طریق چرخه عمر محصول، از تولید، خرید و استفاده تا بازیافت، تمرین کند. ال‌جی الکترونیکس نه تنها بر ایجاد فناوری‌ها و محصولات مبتکرانه تمرکز دارد، بلکه به نقش پیشگامانه خود در ایجاد جوامع پایدارتر در سراسر دنیا ادامه خواهد داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید