۲۵ اسفند ۱۳۹۳

آکا وارد تایوان می‌شود

گوشی هوشمند و متمایز ال‌جی AKA در خارج از کره عرضه خواهد شد.

در نوامبر سال میلادی گذشته، ال‌جی گوشی هوشمند اندروید متفاوتی با نام AKA را عرضه کرد. این تلفن همراه قاب‌های خاص و رابط کاربری خاصی دارد که شخصیت خاص خودشان را دارند. آکا ابتدا در کره جنوبی عرضه شد و به گمان خیلی‌ها به خارج از کره صادر نمی‌شد. اما در کمال تعجب، اواخر این ماه، فروش آکا در تایوان آغاز خواهد شد.

از نظر ال‌جی، مخاطبان AKA کاربران جوان گوشی‌های هوشمند هستند. وقتی این گوشی هوشمند را با قابش استفاده می‌کنید چشم‌های متحرک در بالای صفحه‌نمایش خودنمایی می‌کنند. این چشم‌ها نه تنها به گوشی شخصیت می‌دهند بلکه اطلاعاتی نظیر وضعیت باتری و اعلان‌ها را به نمایش می‌گذارند.

ال‌جی AKA یک تلفن همراه رده متوسط است که نمایشگر 5 اینچ IPS با 720×1280 پیکسل دارد. دوربین عقب 8 مگاپیکسل با فوکوس لیزری خودکار، دوربین جلو 2 مگاپیکسل و اتصال LTE از دیگر امکانات این گوشی هوشمند اندروید است. ال‌جی AKA پردازنده چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتز، یک‌ونیم گیگابایت RAM، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2610 میلی‌آمپر دارد.

البته، هنوز مشخص نیست که آیا ال‌جی تصمیم دارد این گوشی را در بازارهای بیشتری عرضه کند یا نه. اما اگر عرضه شد، حتماً شما را در جریان خواهیم گذاشت.

۵ نظر

behzad ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام خسته نباشید
اگه در بازارهای دیگه و مخصوصا ایران هم عرضه بشه که عالیه

طراحی سایت ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

مرسی از این سایت خوبتون

علی ۳ آبان ۱۳۹۶ پاسخ

سایتتون واقعا عالی هست

طراحی سایت راتین ۲۳ مهر ۱۳۹۷ پاسخ

سلام مطالب سایتتون عالیه ممنون

هتل آپارتمان مشهد ۱ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

مرسی عالی بود سپلس

نظر دهید